ZooSite Forum

Welkom op het grootste Nederlandstalige dierentuinforum

Updaten ZooSite Forum

Re: Updaten ZooSite Forum

Berichtdoor Svenneke » wo jun 17, 2020 7:52 am

Het forum is opgestart door Zoeff en Dragonlady.
het beheer van site en forum is altijd in handen van hun 2 geweest tot Zoeff heeft aangegeven ermee te stoppen.

sindsdien is het altijd dezelfde crew geweest: dragonlady, borisje, icequeen en ikzelf.
en dat dus voor een periode van meer dan 10 jaar sinds zoeffs vertrek.
voor ons 3 niet originele oprichters waren er ook nog 2 moderators en that's it.

dus je vergeeft me vast wel dat ik dit een erg bold statement van je vind:
theoo schreef:Het is ten slotte verre van de eerste keer dat het forum van "eigenaar" zou veranderen...
Svenneke
Administrator
Administrator

Liked in: 751 posts

Berichtdoor jwer » wo jun 17, 2020 9:28 pm

Lid vanaf het eerste uur en je zou het niet zeggen want ik blijf de laatste tijd stil, maar ik kijk nog (vrijwel) dagelijks. Jammer dat het niet door anderen voortgezet kan worden. Leuk om enkelen van jullie te mogen hebben ontmoeten en ik jullie missen!
jwer
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 57 posts

Berichtdoor willem » do jun 18, 2020 12:04 pm

Sluit me aan bij veel van de eerdere reacties. Dit forum was een prachtig platform voor mijn hobby. Genoten met name van alle speculaties, nieuwtjes, mooiste-lijstjes en foto- en reisverslagen. En ik kan volmondig zeggen dat ik dit ga missen; het forum bezoeken is dagelijkse routine. En ook ik (ik besef me, gemakzuchtig vanuit mijn luie stoel) vraag me af (of beter gezegd, hoop) in hoeverre het mogelijk is dat anderen deze leuke plek voort willen en kunnen zetten; niets ten nadele/ten opzichte van het huidige beheer (want ik ben jullie en jullie inzet dankbaar!).
willem
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 132 posts

Vorige

Keer terug naar Mededelingen & Nieuws van ZooSite