ZooSite Forum

Welkom op het grootste Nederlandstalige dierentuinforum

Zoo & Aquarium de Madrid, Spanje, Will 2018

Zoo & Aquarium de Madrid, Spanje, Will 2018

Berichtdoor Will » di nov 20, 2018 1:26 pm

2017 heb ik hier even overgeslagen, omdat ik op t forum nog maar weinig foto's laat zien. Nu weer even wel een paar foto's van 2018, omdat dit mijn laatste bezoek was: dus ter afsluiting. (Dit zijn foto's van 1 bezoek in mid september). Over een week verhuis ik, dus ik zal hier voorlopig niet meer komen.

1 van de redenen om nog eens te gaan waren de pasgeboren perzische panters. Die zijn helaas niet naar buiten gekomen (ik kon ze zien, door de geopende deur, in het binnenverblijf. Smiddags mocht vader Zidane naar buiten. Daar had ik meer geluk mee:
Afbeelding

De laatste telg, en eerste vrouwelijke nakomeling (die het heeft overleefd): Chulina:
Afbeelding

Altijd mooi, de dorcasgazelles:
Afbeelding

Madrid:
Afbeelding

Hij/zij liep heel het gorillaverblijf rond met deze vangst:
Afbeelding

Ook in een betontuin zijn natuurlijk ogende foto's te maken:
Afbeelding

Natuurlijk nog even langs de Iberische lynxen. Ik heb ze nu in 3 tuinen gezien en nu het verblijf in Madrid wat verder ontwikkeld is vind ik dit verblijf wel het beste. Natuurlijk, maar met goede zicht kanzen. Jerez is te klinisch, te open en in lissabon kan je goed zicht wel vergeten.
Afbeelding

Op flickr staan een 30tal foto's van dit bezoek:
Afbeelding
https://www.flickr.com/photos/trebaruna/

Voor al m'n madrid foto's samen (300+): https://www.flickr.com/photos/trebaruna ... 527890294/ (Hier misschien alleen wat foto's van de eerste jaren. toen gebruikte ik flickr nog niet. Ik moet eens terug zoeken en die oude dingen uploaden om de collectie compleet te maken ;) )

Op naar een nieuwe thuis-tuin!
Will
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 593 posts

Keer terug naar Foto's uit Europa