Ik ben alvast een beetje begonnen met de Zoowiki te ver EUROZOOën
Benieuwd? neem dan even een kijkje op :
http://www.zoosite.nl/wiki/index.php/HoofdpaginaVeranderingen die ik tot nu toe heb gemaakt:
- Ik heb een nieuw jasje gemaakt waardoor de wiki wat beter bij het Eurozoo gegeven past
- Ik heb de 2 extenties geïnstalleerd die de wiki nu de optie tot meerdere talen geeft
* hierdoor staat er een talenmenuutje onder het gewone menu met de 4 mogelijke taalkeuzes.
* hierdoor wordt
standaard de taal weergegeven die een lid in zijn voorkeuren heeft aangegeven.
* indien het een niet ingelogde bezoeker betreft is de standaard taalkeuze Nederlands, maar deze bezoeker kan de taal dus via het menutje veranderen.
* indien het artikel niet in de gekozen taal beschikbaar is zal de wiki automatisch het nederlandse artikel laten zien.
- als je in het zoekvenster "testpagina" ingeeft kun je de mod testen op Nederlands en Engels. Voor de rest van de pagina's werkt het nog niet om het simpele feit dat er nog geen meertalige pagina's zijn buiten de testpagina.
Al deze veranderingen zijn terug te draaien als de poll een andere uitslag zou geven in de loop van de tijd, maar op deze manier kan iedereen makkelijker zien wat de bedoeling van optie 2 is.