Dat de foto's in die topics nieuwswaarde moeten hebben is natuurlijk onzin, foto's met nieuwswaarde horen juist in de nieuwstopics thuis. Zoals al is aangegeven is het heel makkelijk om bepaalde topics of forumonderdelen die je niet boeien te negeren, dus als nieuws-waardeloze foto's je niet interesseren heb je nu een oplossing

Ik ben het compleet met Harm eens eerlijk gezegd.. Door de vele fototopics is het overzicht wat mij betreft kwijt. Ik vond mijn langlopende topics (voor bijv Madrid, München of Blijdorp) daarom juist handig. Maar nu moet er per lid per jaar per tuin een nieuw topic geopend worden. En aangezien foto's nooit superveel reacties ontlokken krijg je dus veel losse topics met 4 reacties... Ik vind dat wat onzinnig. Maar misschien ben ik daar alleen in..
Toen ik verzocht werd een nieuw topic te starten voor mijn Madrid-foto's werd mij verteld dat de regel was ingesteld zodat zoeken makkelijker zou zijn. Dat snap ik nog steeds niet eerlijk gezegd aangezien ik zoeken binnen een topic makkelijker vind dan dat ik een topic moet zoeken.