ZooSite Forum

Welkom op het grootste Nederlandstalige dierentuinforum

Optreden Beheer & Nederland versus Vlaanderen

Re: Optreden Beheer & Nederland versus Vlaanderen

Berichtdoor stick » ma feb 20, 2012 5:21 pm

Bij deze meld ik ook even dat ik het zeer waardeer wat de moderators doen!! Met de rest van de discussie wil ik me niet moeien!!
stick
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 200 posts

Berichtdoor Adriaan » ma feb 20, 2012 7:04 pm

stick schreef:Bij deze meld ik ook even dat ik het zeer waardeer wat de moderators doen!! Met de rest van de discussie wil ik me niet moeien!!

Via deze weg sluit ik me graag bij de woorden van STICK aan.
Adriaan
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 383 posts

Berichtdoor Johnny » ma feb 20, 2012 7:07 pm

Helemaal eens met de 4 bovenstaanden. Jullie werk wordt zeker gewaardeerd. Iedereen maakt fouten, en omdat het gaat om het geschreven woord  kunnen sommige dingen anders opgevat worden dan bedoeld. Maar voor mij is dat zeker geen reden om kritiek te gaan spuien op de moderators, die gewoon goed en gedreven hun bezig zijn met het forum en ook mensen zijn zoals wij allemaal.
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Johnny
ZooSite Fanatiekeling
ZooSite Fanatiekeling

Liked in: 601 posts

Berichtdoor Jan » ma feb 20, 2012 7:10 pm

Bij deze wil ik graag een aantal veren bij de moderators op een plek stoppen waar de zon niet schijnt.
Jan
Zoo Bezoeker
Zoo Bezoeker

Liked in: 0 post

Berichtdoor Catmom » ma feb 20, 2012 7:59 pm

Niets is makkelijker dan commentaar geven, maar ga er maar aan staan. Of het nu om een forum gaat, of over een vereniging of wat dan ook: er wordt met hart en ziel door een groep(je) vrijwilligers geprobeerd het voor iedereen gezellig te houden. Jammer dat er altijd mensen moeten zijn die het beter weten, maar dat houd je toch. Je weet pas wat het is als je het zelf ook al eens hebt gedaan. Ik ben zelf bestuurslid geweest bij een (katten)vereniging en weet dus hoeveel tijd en geld, maar ook bloed, zweet en tranen het soms kost.

En de najaarsmeeting een aanfluiting? Gezien de omstandigheden en het ad hoc besluiten om toch wat te willen organiseren voor de geïnteresseerden, niets anders dan lof! Wij hebben ons prima vermaakt en hebben een erg leuke dag gehad.

Daarom ook van mij: een heel hartelijke dank voor alles wat jullie doen!
Groetjes, Astrid

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Always look on the bright side of life
Catmom
BBB Controleur
BBB Controleur

Liked in: 2 posts

Berichtdoor IceQueen » ma feb 20, 2012 8:00 pm

Bedankt voor de positieve reacties, dat had niet gehoeven hoor, we weten best wel dat we door een aantal gewaardeerd worden, maar het is toch leuk om te lezen ;)

Ik wil nog wel even reageren op het fotowedstrijd gebeuren omdat dat een beetje mijn ding was hier op het forum. Zoals Sven ook al aangaf kostte het de laatste tijd veel moeite om mensen mee te laten doen, ik heb idd een aantal keren het gevoel gehad dat ik echt moest smeken of er aub foto's ingestuurd konden worden of dat mensen aub wilde stemmen, dan is de lol er vrij snel van af voor mij. Als er dan niet zoveel animo voor is, dan houden we er gewoon mee op. imo beter nu, dan dat het bv dit jaar een langzame dood zou sterven, dat vind ik zonde van al het werk wat er ingestoken is geweest. De overige bestuursleden waren het hier mee eens en dus einde verhaal. Het staat iedereen vrij om zelf een fotowedstrijd op te starten, alleen werken wij er niet meer aan mee in de vorm van bv opslagruimte, prijzen etc

De Bellewaerde meeting is ook al op gereageerd, maar wil nog wel even kwijt dat de mensen die geweest zijn een supergezellige dag hebben gehad, dus imo was het zeker geen aanfluiting.

Daarnaast is het ons in ieder geval al veel langer duidelijk dat dit geen vriendjesforum meer is zoals vroeger, daarvoor is het forum te groot geworden. Dat kan prima als je een forum hebt waar een stuk of 100 leden opzitten, dan kun je ook veel persoonlijker met elkaar omgaan. Op een forum van bijna 800 leden gaat dat gewoon niet, er moeten regels zijn en daar moeten we ook naar handelen anders loopt het in de soep. De meeste mensen komen hier ook voornamelijk om informatie over dieren en dierentuinen met elkaar te delen, te lezen of op te zoeken.
Wel kun je hier nog steeds vrienden maken, ook al gebeurd dat meer achter de schermen (via pm of via ontmoetingen in de zoo al dan niet tijdens meetings)

Persoonlijk vond ik juist dat het de laatste tijd redelijk op rolletjes liep op wat kleine puntjes hier en daar na...
IceQueen
Administrator
Administrator

Liked in: 1579 posts

Berichtdoor Job » ma feb 20, 2012 9:36 pm

Ik kom nog altijd met plezier op zoosite en waardeer het ook zeer hoeveel werk en tijd de moderators erin steken, ik ga me verder niet met de hele discussie bemoeien, wilde dit alleen even zeggen.
Job
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 171 posts

Berichtdoor Dutch-Dolphin » ma feb 20, 2012 9:59 pm

Ook namens mij dikke complimenten voor de zeer interessante site en dit fantastische platform!
Verder ga ik me niet in de discussie mengen.
Dutch-Dolphin
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 156 posts

Berichtdoor Grace » wo feb 22, 2012 7:47 am

Aan het beheer: grote complimenten wat jullie doen.

En ik denk zeker dat er een verschil is in de directheid tussen Hollanders en Vlamingen (en ook rest van Nederlanders ;) )
Daarnaast is het ook nog eens een keer dat je alles leest. Je ziet niet iemands gezichtsuitdrukking erbij. En je kan wel een smiley erbij zetten, maar toch kan soms de tekst anders overkomen, want je weet nooit precies hoe iemand iets leest. Dat kan ook nog onder invloed zijn van wat iemand verder nog meegemaakt heeft die dag en met wat voor bui je achter je computer kruipt.
Het is gewoon belangrijk om als je het niet goed snapt het te vragen, want misschien was de bedoeling wel heel anders.
Grace
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 61 posts

Vorige

Keer terug naar Vragen & Suggesties (uitsluitend voor vragen over het forum!)