ZooSite Forum

Welkom op het grootste Nederlandstalige dierentuinforum

Verbetering fotowedstrijd

Verbetering fotowedstrijd

Berichtdoor TWit894 » do sep 01, 2011 5:47 pm

Zou het niet beter zijn om de inzendingen vd fotowedstrijd niet op voorhand al zichtbaar te laten worden zodat men nog voor hij begint zijn foto kan aanpassen? Zo werkt het op heel wat andere fora ook, en vind dat persoonlijk ook veel beter en leuker. Dan zit er normaal ook geen 2 keer dezelfde foto bij zoals nu (augustus) wel het geval is ;)

Wat denkt het bestuur ervan?
Bestuurder bij ZooTripper: https://www.facebook.com/ZooTrippers
TWit894
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 301 posts

Re:Verbetering fotowedstrijd

Berichtdoor Borisje » do sep 01, 2011 5:49 pm

wat het bestuur ervan denkt geen idee, maar degene die tot nu toe altijd de fotowedstrijd heeft uitgevoerd heeft aangegeven er zeer waarschijnlijk mee te stoppen aan het einde van 2011. Wat mij betreft gaan we tot dan door op de huidige manier en stoppen we er daarna mee.
Welcome to a Kingdom of Animals... real, ancient and imagined: a Kingdom ruled by lions, dinosaurs and dragons; a Kingdom of balance, harmony and survival; a Kingdom we enter to share in the wonder, gaze at the beauty, thrill at the drama, and learn.
Borisje
Administrator
Administrator

Liked in: 673 posts

Berichtdoor Job » do sep 01, 2011 7:43 pm

Borisje schreef:wat het bestuur ervan denkt geen idee, maar degene die tot nu toe altijd de fotowedstrijd heeft uitgevoerd heeft aangegeven er zeer waarschijnlijk mee te stoppen aan het einde van 2011. Wat mij betreft gaan we tot dan door op de huidige manier en stoppen we er daarna mee.

stoppen met de fotowedstrijd?  :o
Of stoppen op de manier zoals het nu is en in 2012 op een andere manier?
Job
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 171 posts

Berichtdoor Borisje » do sep 01, 2011 7:46 pm

nogmaals, puur mijn mening, het ZooSite bestuur is democratisch, dus als er 3 voor zijn en 1 tegen gebeurt het gewoon.
Welcome to a Kingdom of Animals... real, ancient and imagined: a Kingdom ruled by lions, dinosaurs and dragons; a Kingdom of balance, harmony and survival; a Kingdom we enter to share in the wonder, gaze at the beauty, thrill at the drama, and learn.
Borisje
Administrator
Administrator

Berichtdoor Meksjoef » do sep 01, 2011 8:08 pm

THIJS schreef:Zou het niet beter zijn om de inzendingen vd fotowedstrijd niet op voorhand al zichtbaar te laten worden zodat men nog voor hij begint zijn foto kan aanpassen? Zo werkt het op heel wat andere fora ook, en vind dat persoonlijk ook veel beter en leuker. Dan zit er normaal ook geen 2 keer dezelfde foto bij zoals nu (augustus) wel het geval is ;)

Wat denkt het bestuur ervan?

Ben van behoorlijk wat fora lid plus minus 10 a 20 (Aquaria fora)
En tot nu toe ben ik dat dan ook nergens tegengekomen dat je foto's op voorhand ziet.

vind het persoonlijk wel apart dat de namen erbij worden vermeld....
Hierdoor kun je vriendjespolitiek krijgen waardoor mensen gaan stemmen op hun vriendje.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat dat hier niet gebeurt (aangezien ik nieuw ben en 1ste keer win)

Verder vind ik het super gereorganiseerd met zeer leuke en originele prijzen.
Complimenten hiervoor :D
Hoop dan ook dat de wedstrijd door zal blijven gaan in 2012, 13, 14 enz. enz.
Meksjoef
Zoo Bezoeker
Zoo Bezoeker

Liked in: 1 post

Berichtdoor TWit894 » do sep 01, 2011 8:20 pm

Ik weet niet op welke fora je allemaal zit. Maar ik zit op zoochat, zoofreunde, actuzoo, leszoosdanslemonde, zoosite en laafse kikkers. Er zijn er maar 3 van deze die (soms) een fotowedstrijd doen. En bij 2 vd 3 kun je de foto's wel op voorhand zien ;)
TWit894
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Berichtdoor Borisje » do sep 01, 2011 8:40 pm

heeft leszoosdanslemonde een forum?
Borisje
Administrator
Administrator

Berichtdoor TWit894 » do sep 01, 2011 8:43 pm

Dat heeft het zeker ;)
TWit894
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Berichtdoor Grace » vr sep 02, 2011 10:45 am

Ik vind het juist erg fijn dat foto's niet zichtbaar zijn vantevoren; zorgt ervoor dat je echt zelf kiest wat je mooi vindt. Kan betekenen dat er zoals nu bijvoorbeeld 2 Vicks foto's zijn. Maar dat heeft ook zijn charme.

De namen erbij.... ja ach of je die erbij zet of niet dat maakt niet uit qua vriendjespolitiek want je kan altijd met elkaar gaan DM-en of MSNen of Whats appen SMSen bellen noem maar op om dat te bespreken als je zou willen. Een naam er wel of niet bij maakt niet zo uit.

Ik zou het persoonlijk jammer vinden als de fotowedstrijd stopt.
Grace
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 61 posts

Berichtdoor stick » vr sep 02, 2011 12:08 pm

Ik zou het ook jammer vinden dat het stopt. En voor mij is die goed op de manier zoals die nu is.
stick
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 200 posts

Berichtdoor Will » vr sep 02, 2011 7:22 pm

In het geval dat er volgend jaar nog een fotowedstrijd is zou ik het niet veranderen.

Als je van te voren de foto's ziet is er totaal geen verassing meer. Dat er dan misschien foto's bij zitten van hetzelfde beest maakt niets uit, want je stemt toch op de mooiste foto ongeacht wat er op staat? Dan maakt het, lijkt mij, weinig uit of er ook nog andere foto's zijn met hetzelfde onderwerp.

Wel of niet namen vermelden maakt volgens mij geen verschil, vriendjespolitiek kan je nooit helemaal uitbannen.
Will
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 593 posts

Keer terug naar Vragen & Suggesties (uitsluitend voor vragen over het forum!)