ZooSite Forum

Welkom op het grootste Nederlandstalige dierentuinforum

Uitschrijven Harimau

Uitschrijven Harimau

Berichtdoor jakdw » zo jul 31, 2011 9:05 pm

Graag zou ik mij volledig uitschrijven uit dit forum....en verwijderen wat mogelijk.

Vermits ik zelf niet meteen zie hoe 'k dat zelf kan doen, vraag ik al m'n gegevens hier te verwijderen.

Met vriendelijke groet

Harimau

(Jacques De Wolf)
jakdw
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 71 posts

Re:Uitschrijven Harimau

Berichtdoor Zoosite » zo jul 31, 2011 9:55 pm

De forumregels zijn er niet om de leden het leven zuur te maken, maar om de algemene werking en leesbaarheid van het forum te bevorderen. Met name de recent vernieuwde regels over foto's waren noodzakelijk omdat deze teveel voor interpretatie vatbaar bleken en wij hier recentelijk diverse klachten over ontvingen.

Wanneer mensen zich niet kunnen vinden in de regels van dit forum, dan staat het ze vrij om zich niet aan te melden of, als ze al lid zijn, weg te blijven.
Het beheer zal hier nooit iemand op veroordelen of "afstraffen".

Accounts kunnen op verzoek gedeactiveerd worden. Tot het massaal verwijderen van posts gaan wij in principe nooit over omdat dit de leesbaarheid van vele topics zou aantasten.
Wij verzoeken echter wel om goed na te denken voor een aanvraag tot deactivatie van een account wordt ingediend. Deze beslissing wordt door ons niet zo maar teruggedraaid.

Een makkelijkere optie is om zelf alle persoonlijke gegevens van je profiel te verwijderen en simpelweg niet meer te posten op ZooSite forum. Dit is immers makkelijker terug te draaien door zelf weer te beginnen met posten en je gegevens terug in te voeren mocht je dat ooit weer willen.
Zoosite
Administrator
Administrator

Liked in: 73 posts

Berichtdoor Borisje » ma aug 01, 2011 12:45 pm

dames en heren kunnen we proberen om de gemoederen niet verder op te laten lopen. Is allemaal nergens voor nodig volgens mij.
Posts verwijdert die geen bijdrage leverden aan dit onderwerp.
Welcome to a Kingdom of Animals... real, ancient and imagined: a Kingdom ruled by lions, dinosaurs and dragons; a Kingdom of balance, harmony and survival; a Kingdom we enter to share in the wonder, gaze at the beauty, thrill at the drama, and learn.
Borisje
Administrator
Administrator

Liked in: 673 posts

Berichtdoor jakdw » ma aug 01, 2011 7:10 pm

Het is niet de eerste keer dat ik bedenkingen heb met jullie manier van "forum-houden", en heb daarvan al 1 en ander ondergaan, en ik ben beslist niet de enige die daar zo over denkt...
Steeds ben ik er niet verder op ingegaan...en dat ga 'k nu ook niet doen.
Ben het alleen beu!

Als jullie de moeite doen om nieuwe leden aan te trekken, zou het plaatje volledig zijn als jullie ook in gingen op een vraag om verwijderd te worden.
Die vraag heb ik gisteren gesteld...en daar blijf ik bij!
jakdw
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 71 posts

Berichtdoor Johnny » ma aug 01, 2011 7:18 pm

Jammer dat je van het forum weg wil. Maar goed, het is je goed recht natuurlijk. Ik heb persoonlijk geen problemen met hoe de mods het forum runnen, tuurlijk zijn er dingen die die voor verbetering vatbaar zijn, maar dat geldt overal voor toch?

Maar kun je dit niet beter bij de mods aangeven, wanneer je aanmerkingen hebt? Denk niet dat ze problemen hebben met opbouwende kritiek. Ik zou het echt zonde vinden wanneer je van het forum verdwijnt.
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Johnny
ZooSite Fanatiekeling
ZooSite Fanatiekeling

Liked in: 601 posts

Berichtdoor Dragonlady » ma aug 01, 2011 7:46 pm

Beste leden,

We hebben eerst de procedure uitgelegd en een andere optie gegeven. Harimau heeft hierboven aangegeven dat zijn account toch geblokkeerd moet worden dus dat is nu gebeurd. Hij is niet meer in staat om antwoord te geven
A clean house is a sign of a broken computer
Dragonlady
Zoo Freak!
Zoo Freak!

Liked in: 37 posts

Berichtdoor freerkdehoop » ma aug 01, 2011 11:27 pm

Erg jammer allemaal. Weer iemand weg met behoorlijke dierentuinkennis. Ik merk en zie dat de strakke regels leden afschrikken. Misschien een idee om als beheerders eens over te gaan praten?
freerkdehoop
Zoo Fanatiekeling
Zoo Fanatiekeling

Liked in: 81 posts

Berichtdoor Borisje » di aug 02, 2011 12:10 am

Zonder strenge regels (en zo streng zijn ze niet volgens mij) zouden tientallen leden hier door de bomen (foto's) het bos (nieuws) niet meer zien. Er wordt door ht bestuur nooit zomaar wat bedacht, over alles is nagedacht in de regels. De laatste maanden werden reeds besaande regels steeds vaker en door meerdere leden overtreden. Daarop hebben wij besloten de bestaande regels te verduidelijken zonder deze te veranderen of meernregels toe te voegen. De regels zijn dus niet opeens strenger, het zijn gewoon de regels die hier al jaren gelden en waar het overgrote deel van de leden op dit forum (lange tijd zelfs alle leden van dit fórum) zich gewoon aan houdt.
Welcome to a Kingdom of Animals... real, ancient and imagined: a Kingdom ruled by lions, dinosaurs and dragons; a Kingdom of balance, harmony and survival; a Kingdom we enter to share in the wonder, gaze at the beauty, thrill at the drama, and learn.
Borisje
Administrator
Administrator

Liked in: 673 posts

Keer terug naar Vragen & Suggesties (uitsluitend voor vragen over het forum!)