K heb ook wel het idee aan de laatste foto te zien dat iedereen de trui uit de zooshop van Overloon had ofzo??? Allemaal dezelfde
Nee, het waren hele mooie truien die bij The Sting vandaan komen

Ik had em in grijs/zwarte streep en steven in lichtblauw/zwart ofzo

Oke de reis. Ik ben net terug uit Engeland, dus heb nog geen tijd gehad om op andere verslagen te reageren, maar zal dit zo snel mogelijk doen (voordat ik naar Afrika ga

)
Okey Mullhouse,
Een nieuwe tuin voor mij. Ik vond de verblijven niet zo boeiend in deze zoo. De collectie daarentegen was wel een stuk interessanter. Vooral de verschillende apensoorten vond ik wel erg leuk om te zien. Verder heb ik geloof ik van de lemuren alleen de sifaka's niet gezien en de rest wel. Het park vond ik verder wel oke, maar niet echt super. Het was een mooi park met veel groen en bomen, maar dit lag vooral aan de randen van de zoo. Ik had niet echt bepaalde verwachtingen van deze zoo, alleen dat ze zeldzame dierensoorten hadden.
Karlsruhe en Heidelberg hadden we vorig jaar ook al gedaan. Ik ben persoonlijk toch niet zo onder de indruk van Karlsruhe. Heidelberg vind ik wel een leuk park. Nou dat tijgerin Kim wss zwanger is, was al verteld. Was er ook al verteld dat in het oude tapir ? verblijf (geen idee wat voor dier er zat

) over een tijdje reuzenotters komen? Zo nee, dan bij deze een nieuwtje

Ik vind de collectie van Heidelberg wel leuk met de grotere dieren zoals de olifanten, de katachtigen zoals de roestkatten, goudkatten en overdreven grote leeuwen, en verder de overige dieren die de collectie leuk maken

Deze 3 tuinen op 1 dag was goed te doen en was erg leuk