Zoosite forum - [verslag] Dierentuin reisje: Dag 3 Mullhouse Zoo (& Kalsruhe, Heidelberg)

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 22, 2012, 12:28:32 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos in Europa
| | |-+  Frankrijk
| | | |-+  [verslag] Dierentuin reisje: Dag 3 Mullhouse Zoo (& Kalsruhe, Heidelberg)
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: [verslag] Dierentuin reisje: Dag 3 Mullhouse Zoo (& Kalsruhe, Heidelberg)  (gelezen 1131 keer)
Zoeff
Zoo Freak!

Mede-oprichter van Zoosite

« Reageer #15 Gepost op: juli 02, 2007, 07:41:43 pm »

Het was een duiventeelt.....
jurggie
Zoo Freak!

hey, i'm the worlds greatest

dierentuinforum (DFLAZ)
« Reageer #16 Gepost op: juli 02, 2007, 09:20:34 pm »

Het was een duiventeelt.....

een duivenTIL bedoel je?
For he today that shads his blood with me shall be my brother!
Chrysoberyl
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #17 Gepost op: juli 06, 2007, 03:06:52 pm »

Citaat
K heb ook wel het idee aan de laatste foto te zien dat iedereen de trui uit de zooshop van Overloon had ofzo??? Allemaal dezelfde

Nee, het waren hele mooie truien die bij The Sting vandaan komen :P Ik had em in grijs/zwarte streep en steven in lichtblauw/zwart ofzo :P

Oke de reis. Ik ben net terug uit Engeland, dus heb nog geen tijd gehad om op andere verslagen te reageren, maar zal dit zo snel mogelijk doen (voordat ik naar Afrika ga :P)

Okey Mullhouse,
Een nieuwe tuin voor mij. Ik vond de verblijven niet zo boeiend in deze zoo. De collectie daarentegen was wel een stuk interessanter. Vooral de verschillende apensoorten vond ik wel erg leuk om te zien. Verder heb ik geloof ik van de lemuren alleen de sifaka's niet gezien en de rest wel. Het park vond ik verder wel oke, maar niet echt super. Het was een mooi park met veel groen en bomen, maar dit lag vooral aan de randen van de zoo. Ik had niet echt bepaalde verwachtingen van deze zoo, alleen dat ze zeldzame dierensoorten hadden.

Karlsruhe en Heidelberg hadden we vorig jaar ook al gedaan. Ik ben persoonlijk toch niet zo onder de indruk van Karlsruhe. Heidelberg vind ik wel een leuk park. Nou dat tijgerin Kim wss zwanger is, was al verteld. Was er ook al verteld dat in het oude tapir ? verblijf (geen idee wat voor dier er zat :P) over een tijdje reuzenotters komen? Zo nee, dan bij deze een nieuwtje :)
Ik vind de collectie van Heidelberg wel leuk met de grotere dieren zoals de olifanten, de katachtigen zoals de roestkatten, goudkatten en overdreven grote leeuwen, en verder de overige dieren die de collectie leuk maken :P

Deze 3 tuinen op 1 dag was goed te doen en was erg leuk :)
ralph
Zoo Freak!

Ralph's picasa
« Reageer #18 Gepost op: juli 06, 2007, 10:42:40 pm »

de katachtigen zoals de roestkatten, goudkatten en overdreven grote leeuwen, en verder de overige dieren die de collectie leuk maken :P

Heidelberg heeft geen roestkatten. Wel Bengaalse tijgerkatten en moeraskatten
jurggie
Zoo Freak!

dierentuinforum (DFLAZ)
« Reageer #19 Gepost op: juli 06, 2007, 11:34:00 pm »

waauw, gaaf, een europa reisje, dan engeland en dan door naar afrika, moet gaaf zijn zeg.
Wat ben je in engeland gaan doen en wat ga je doen in Afrika?
Chrysoberyl
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #20 Gepost op: juli 07, 2007, 04:37:47 pm »

Roeskatten was typfout indd, ik bedoelde de tijgerkatjes.

In Engeland ben ik gewoon een weekje wezen relaxen met vrienden.
In Zuid-Afrika ga ik werken in een reservaat. Ik ga daar weesdieren verzorgen zoals leeuwenwelpjes, cheetawelpjes, caracals, giraffen, antilopen, hyena's en wilde honden. Verder ga ik genieten van de omgeving en op safari's ed.. :)
jurggie
Zoo Freak!

dierentuinforum (DFLAZ)
« Reageer #21 Gepost op: juli 08, 2007, 02:27:42 pm »

waaauw, geweldig, is het gratis omdat het een soort stage is ofwat?
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, [verslag] Dierentuin reisje: Dag 3 Mullhouse Zoo (& Kalsruhe, Heidelberg) - Theme by Mustang Forums