Zoosite forum - Domme opmerkingen in dierentuinen

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 22, 2012, 12:23:23 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  Domme opmerkingen in dierentuinen
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Omlaag Print
Auteur Topic: Domme opmerkingen in dierentuinen  (gelezen 21250 keer)
kuifmangabey
Zoo Fanatiekeling

Zoo Fotopic
« Reageer #30 Gepost op: oktober 24, 2007, 08:07:35 pm »

Als ik verschillende mensen zou moeten geloven zitten in Blijdorp zowel leeuwen, luipaarden, tijgers en cheeta's in het verblijf van de Amoerpanters :P
Hupie
ZooSite-Crew
Zoo Freak!

« Reageer #31 Gepost op: oktober 24, 2007, 08:50:14 pm »

In ouwehands is een zadelbekooievaar een flamingo, oh nee toch een pelikaan.
Gerald
Anti-edit-groep
Zoo Freak!
*

« Reageer #32 Gepost op: oktober 25, 2007, 08:48:06 am »

Sommige kranten kunnen er ook wat van. Gisteren in NRC Handelsblad in een artikel over managementtrainingen, waarbij de mensen met een bepaalde aap wordt vergeleken, werd gesproken over een "bonobo chimpanseemannetje".
Black-star
Zoo Freak!

« Reageer #33 Gepost op: november 05, 2007, 01:29:41 am »

Vandaag in Blijdorp:

Vandaag werd een Ringstaart Maki knuffel die een kind had gekregen, door diens moeder uitgescholden voor Wasbeer.........
Op zo'n moment vraag ik me dan weer af waarom dat kind die knuffel uitgekozen heeft..

En absoluut geen domme opmerking kwam van een ongeveer 6 jarig kind dat naar de olifanten bullen binnen keek, die zei :
"de olifanten zitten hier gevangen"
Het glas in noch half vol, noch half leeg. Het is gewoon tweemaal zo groot als het zou moeten zijn.
michaelfan
Zoo Freak!

Michaelfan's Picasa
« Reageer #34 Gepost op: december 29, 2007, 10:27:25 pm »

In de olmense zoo bij de maraboe: dat is een oude ooievaar...
ook bij kleine katten blijft het altijd bij cheetahs, luipaarden, tijgers of poema's (ik zie nog steeds de overeenkomst tussen een manoel en een poema niet...)
mammagaby
Zoo Groentje
*

Picasawebalbum Mammagaby
« Reageer #35 Gepost op: december 29, 2007, 10:56:38 pm »

Al een tijdje terug in Blijdorp. Naast het struisvogel en zebraverblijf (in de richting van de giraffen) staat een speelhoekje met daarin zo'n groot half ei waar de kinderen inkunnen en waarin je een foto kan maken. Je kent ze wel, er staan er meer in Blijdorp. Daarnaast stond een moeder met kind serieus uit te leggen dat struisvogels zulke grote eieren leggen!  :P. (Voor de duidelijkheid, die eieren zijn zo groot dat er haast een volwassen struisvogel in past!) Ik stond nog te twijfelen of ik er wat van zou zeggen maar heb ze maar in de waan gelaten omdat ik mijn lachen maar net in kon houden  ^-^
kaboutertje1
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #36 Gepost op: januari 02, 2008, 11:29:08 am »

Wij liepen vorige week door de Beekse Bergen toen er een jongetje allemaal aan het vertellen was hoelang elk dier zwanger was. Toen vroeg moeder en hoe lang zijn mensen zwanger. Waarop dat jongetje zijn moeder aan kijkt en zegt weet ik niet.
Groetjes Joyce
willem
Zoo Freak!

« Reageer #37 Gepost op: februari 01, 2008, 11:51:35 am »

Alle okapi's in Blijdorp zijn negerzebra's (niet eens een kind, een moeder die dat zei!!!) en een olifant met zand op zijn rug heeft een fikse schimmelinfectie volgens een oud opaatje...
Grace
Zoo Freak!

Bezig Bijtje

Jeanette's foto's
« Reageer #38 Gepost op: februari 01, 2008, 12:11:18 pm »

In Artis kwamen er na elkaar 6 kinderen die allemaal de ringstaartmaki's uitmaakten voor wasberen, want de wasberen waren buiten niet te zien (erge is dat dat ook nog eens aan een heel ander huis vast zit) ....
en het allerergste is dat een vader gewoon het bordje staat te lezen dat het een ringstaartmaki is en zijn kind niet uitlegt dat het geen wasbeer is maar een ringstaartmaki etc..... GRRRR bij de reclame van de landmacht zou die vader het kenmerk ' ongeschikt'  krijgen ;)
blackbird
Zoo Groentje
*

« Reageer #39 Gepost op: februari 01, 2008, 03:10:19 pm »

Ik was afgelopen herfstvakantie in Brabant, onder ander in Safaripark Beekse Bergen. Net als jullie houd ik graag bij wat ik allemaal aan rare opmerkingen hoor.. :P

Bij de gevlekte hyena's: 'kijk mam, luipaarden!' (Die hebben ook vlekjes, en daar houd de vergelijking mee op!)
Bij de Aziatische wilde hond, eerst een meisje met haar vader: 'kijk pap, vosjes!' Vader kijkt op t bordje, zegt dan: 'nee, dat zijn Aziatische wilde honden'. Vervolgens komt een moeder met een zoontje aanlopen: 'kijk mam, vosjes!' Moeder: 'Wat ben jij toch een grote jongen!'  :boos:
En een man bij de Afrikaanse wilde honden: 'huh wat is daar nou aan, ik heb thuis ook honden'. Aaah!!

En een andere leuke, niet zo zeer domme als wel onwijs grappige opmerking in Reptielenhuis de Oliemeulen:
Ouders met kinderen vragen na afloop van roofvogelshow aan presentator: 'hoe goed kan zo'n vogel nou zien?' Antwoord die man: 'Die woestijnbuizerd ziet 6x zo goed as wij mensen.' Roept een kindje er luid en duidelijk doorheen: 'DAN wij!!'
Ik moest echt heel hard lachen, en die moeder werd rood.. hahah!
To Scotland With Love
Svenneke
Administrator
Zoo GOD

Source of Life
« Reageer #40 Gepost op: februari 01, 2008, 03:41:14 pm »

In Artis kwamen er na elkaar 6 kinderen die allemaal de ringstaartmaki's uitmaakten voor wasberen, want de wasberen waren buiten niet te zien (erge is dat dat ook nog eens aan een heel ander huis vast zit) ....
en het allerergste is dat een vader gewoon het bordje staat te lezen dat het een ringstaartmaki is en zijn kind niet uitlegt dat het geen wasbeer is maar een ringstaartmaki etc..... GRRRR bij de reclame van de landmacht zou die vader het kenmerk ' ongeschikt'  krijgen ;)

je zou toch denken dat kinderen na "Madagascar" beter weten he!
Tomistoma schlegeli(Onechte gaviaal)
1 van de soorten in de South East Asia campaign van EAZA
http://www.zoosite.nl/site/campagne/eaza2012
IceQueen
Administrator
Zoo GOD

Imaginations Photography
« Reageer #41 Gepost op: februari 01, 2008, 04:35:36 pm »

Ouders met kinderen vragen na afloop van roofvogelshow aan presentator: 'hoe goed kan zo'n vogel nou zien?' Antwoord die man: 'Die woestijnbuizerd ziet 6x zo goed as wij mensen.' Roept een kindje er luid en duidelijk doorheen: 'DAN wij!!'

Geniaal!  :schater: :schater: :schater:
Harald
Zoo Freak!

« Reageer #42 Gepost op: februari 01, 2008, 07:16:21 pm »

wij schijnen ook meer diersoorten te hebben dan dat we eigenlijk dachten.
- nandoe's zijn struisvogels. als je zegt dat dit niet zo is, worden het emoe's. als dit ook niet blijkt te kloppen gaan we heel raar doen: casuaris, flamingo's, pauwen, ze zijn voor alles uitgemaakt behalve... nandoe.
- onze poolvossen zijn witte wolven (ook al hebben we ook een blauwvos)
- de wasbeerhonden zijn wasberen (klinkt logisch enkel zit er geen dak op het verblijf en zouden wasberen via het gaas geen seconde in het verblijf blijven zitten.
- stinkdieren zijn dassen of bunzingen.

even voor de duidelijkheid... er staan overal bordjes met wat de dieren WEL horen te zijn.
Stichting Artisklas Haarlem
www.artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiele dierentuin van Nederland
theoo
Zoo Freak!

« Reageer #43 Gepost op: februari 01, 2008, 09:43:56 pm »

de dikhoornschapen in burgers zoo worden uitgemaakt voor alles van bizon tot edelhert maar niet voor dikhoornschaap en dat door iedereen
Zoeff
Zoo Freak!

Mede-oprichter van Zoosite

« Reageer #44 Gepost op: februari 02, 2008, 07:53:10 pm »

Vandaag in overloon zag iemand een Muntjak aan voor een geit...

Echt dom....(ik was het zelf... :-[)
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Domme opmerkingen in dierentuinen - Theme by Mustang Forums