Zoosite forum - oceanium of ocean?

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 11:47:30 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  oceanium of ocean?
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Poll
Vraag: oceanium of burgers' ocean?
oceanium   -15 (39.5%)
burgers' ocean   -23 (60.5%)
Totaal aantal stemmen: 38

Auteur Topic: oceanium of ocean?  (gelezen 1010 keer)
Sneeuwpanter
Zoo Liefhebber

« Reageer #15 Gepost op: september 19, 2011, 06:45:43 pm »

En dan te bedenken dat deze aquaria onderdeel van een dierentuin zijn en niet attracties op zich.
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #16 Gepost op: september 19, 2011, 07:24:47 pm »

Maar ja, aan deze attracties hebben blijdorp en burgers hun huidige status te danken, gek genoeg trekken zelfstandige aquaria vaak veel minder bezoekers. Ook vallen deze vaak tegen, ook mede omdat onze standaard voor een aquarium door die van burgers en blijdorp zo hoog is geworden. Maar goed, dierenparken lijken soms op paradoxen te draaien, het verdwijnen van een populaire soort uit de collectie lijkt ze vaak niet te deren, maar bij terugkeer van die soort stijgen de bezoekersaantallen dan wel weer.
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #17 Gepost op: september 23, 2011, 09:06:26 am »

Ze hadden in die woestijn ipv die nepcactussen daar het aquarium moeten maken, niet aan de zijkant daarvan.

De eerste volgende keer dat je in Blijdorp bent moet je ff in die nepcactussen duiken, goed? Dan kan je nog iets heel bijzonders leren...
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #18 Gepost op: september 23, 2011, 05:24:06 pm »

Heb ik wat gemist? Staan er ook echte tussen? Want bij mijn weten zijn die grote cactussen die daar staan niet echt. Enne, ik ben geen hooligan. Echt of Nep, ik ben in geen van beide gevallen geneigd er in te duiken ;)
Ridge
Zoo Liefhebber

« Reageer #19 Gepost op: september 23, 2011, 05:50:07 pm »

Heb ik wat gemist? Staan er ook echte tussen? Want bij mijn weten zijn die grote cactussen die daar staan niet echt. Enne, ik ben geen hooligan. Echt of Nep, ik ben in geen van beide gevallen geneigd er in te duiken ;)

Waarom moet je daar dan een hooligan voor zijn die context ontgaat me even
Ondanks alles is er niets mooiers dan radio maken
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #20 Gepost op: september 23, 2011, 06:31:43 pm »

Ruig doen, erin duiken en hopen dat er wat stuk gaat. Of stoer willen doen en daarbij ook per ongeluk iets mollen of verstoren. Moet ik dit gaan verduidelijken? ;) ( mag toch duidelijk zijn dat ik dat hooligan niet helemaal serieus bedoelde ::))
Ridge
Zoo Liefhebber

« Reageer #21 Gepost op: september 23, 2011, 06:36:24 pm »

Ruig doen, erin duiken en hopen dat er wat stuk gaat. Of stoer willen doen en daarbij ook per ongeluk iets mollen of verstoren. Moet ik dit gaan verduidelijken? ;) ( mag toch duidelijk zijn dat ik dat hooligan niet helemaal serieus bedoelde ::))

Maar daarom mag ik het wel vragen he Hooligan ;) :D
Ondanks alles is er niets mooiers dan radio maken
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #22 Gepost op: september 23, 2011, 11:05:04 pm »

kennelijk heb je gemist dat bijna alle cactussen daar echt zijn, ook de grotere. Er staat zeker 1 nep cactus, die is om een ijzeren paal te verbergen.
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #23 Gepost op: september 23, 2011, 11:55:36 pm »

Ok. Wist niet beter dat ze allemaal nep waren. Maar dan nog vind ik dat ze het aquarium daar centraal hadden moeten plaatsen, desnoods met de cactussen eromheen ipv weggestopt in een hoekje. Nou loop je door een stukje woestijn waarvan je nauwelijks terugziet wat het in hemelsnaam met het thema van doen heeft. In de rest van het oceanium zie je dat een stuk beter.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, oceanium of ocean? - Theme by Mustang Forums