|
|
|
|
chuluugi
Zoo Fanatiekeling

|
 |
« Reageer #2 Gepost op: juni 30, 2011, 05:19:52 pm » |
|
... onderweg naar een afspraak langs je favoriete dierentuin loopt (waar je een abonnement van hebt) en je kunt er even een half uurtje binnen springen omdat je ruim op tijd bent voor je afspraak. Welk diersoort (een) ga je dan even bezoeken? 
Voor mezelf: Blijdorp: dan ga ik toch even een half uurtje naar de witkruin mangabey's. Apenheul: de gorilla's.
bij mij zal dat verschillen,als er een okapi is geboren en ik heb hem nog niet gezien,zal ik daar heen gaan. maar als het komkommertijd is ga ik hier wel even heen. blijdorp:chinese reuzensalamander artis:potto's burgers:hamerhaai avifauna:kiwi
|
|
|
|
|
|
zeeotters terug en vlug!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ralph
Zoo Freak!

|
 |
« Reageer #6 Gepost op: juni 30, 2011, 06:31:00 pm » |
|
Ik heb geen abbo meer, maar als ik de volgende dierentuinen allen een half uur zou bezoeken zou ik hetvolgende gaan bekijken
Beekse bergen - wandelsafari, in ieder geval de streepjes hyena's. Blijdorp - Oceanium Slurfhondje Artis - Aquarium en kleine zoogdierenhuis (moet lukken om ze beide in een halfuur te doen) Burger's - Ocean, Bush of Desert. Net waar ik zin in heb. Momenteel zal ik kiezen voor Ocean voor de hamerhaaien Amersfoort - de Nacht Emmen - Aquarium of Americasa Dolfinarium - Bruinvissen Avifauna - Kiwis Apenheul - Neusapen, of als die er nog niet zijn de Sifaka's Dierenrijk - Dassen Gaiapark - Nerts en veelvraat (of boshond als ze er zijn) Ouwehands - Vind niets daar echt boeiend. Overloon/Wissel - Krabetende wasberen
Antwerpen - Nocturama, Vriesland Planckendael - Australie Pairi Daiza - Weet niet, erg moeilijk kiezen
|
|
|
|
« Laatst bewerkt op: juni 30, 2011, 11:11:18 pm door ralph »
|
|
|
|
|
jwer
Zoo Freak!

|
 |
« Reageer #7 Gepost op: juni 30, 2011, 06:39:49 pm » |
|
Voor zover niet gejat van Ralph; Beekse bergen - bussafari Blijdorp - slurfhondje  Artis -kleine zoogdierenhuis Burger's - Bush Amersfoort - de Nacht Emmen - vlindertuin of Playa penguinos Dolfinarium - walrussen Avifauna - Kiwis Apenheul - Neusapen, of als die er nog niet zijn de Sifaka's Gaiapark - Nerts en veelvraat (of boshond als ze er zijn) Ouwehands - neushoornvogelvolieres Wissel - boomkangoeroe of de krabetende wasberen AquaZoo - Rode brulapen
|
|
|
|
|
|
I stand on the crossroads where the roads of ideology and reality meet
|
|
|
michaelfan
Zoo Freak!

|
 |
« Reageer #8 Gepost op: juni 30, 2011, 06:55:05 pm » |
|
Blijdorp - Oceanium Artis - Klein Zoogdierenhuis Burgers Zoo - Desert Ouwehands - Umkosi Amersfoort - Nachtdierenhuis Beekse Bergen - Gestreepte Hyena's, Wilde Honden etc. Bestzoo - Dat moet wel volledig lukken in een half uur  Oliemeulen - Zie Bestzoo De Paay - ^^ Dolfinarium - Moet in principe ook in een half uur te doen zijn Overige Nederlandse Tuinen zou ik niet weten, heb ik nog nooit bezocht (Overloon en Apenheul wel, maar dat is lang lang geleden)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutch-Dolphin