Zoosite forum - verblijven om van te schrikken?

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 11:25:19 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  verblijven om van te schrikken?
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: verblijven om van te schrikken?  (gelezen 2195 keer)
gelada
Zoo Liefhebber

« Reageer #45 Gepost op: juni 09, 2011, 08:41:47 pm »

Die veblijven waren oud en naar de kleinere kant. Maar om daar nu van te schrikken,daar ben ik het niet mee eens.
In Best waren trouwens ALLE katten actief, ook de 2 beermarters waren actief. In De paay waar de beermarter een groter (en vooral hoger) verblijf heeft, sliep die de hele tijd.

We hebben het niet over verblijven waarin dieren actief zijn? het feit of ze actief zijn of niet hoeft niks te maken te hebben met het feit of iemand het verblijf goed vind of niet. Kan net toeval zijn dat de dieren die dag actief waren, of ze werden bijna gevoederd. Z

Vind daar in Avifauna niet veel mis mee hoor. Toegegeven mooi is het niet maar het is een erg ruime kooi waar de gieren goed de ruimte hebben hoor.

Voor 2 of 3 is het nog te doen, maar niet voor de hoeveelheid die erin zit.
Ridge
Zoo Liefhebber

« Reageer #46 Gepost op: juni 09, 2011, 10:47:52 pm »

We hebben het niet over verblijven waarin dieren actief zijn? het feit of ze actief zijn of niet hoeft niks te maken te hebben met het feit of iemand het verblijf goed vind of niet. Kan net toeval zijn dat de dieren die dag actief waren, of ze werden bijna gevoederd. Z

Voor 2 of 3 is het nog te doen, maar niet voor de hoeveelheid die erin zit.

Sorry Gelada maar dat blijf ik echt onzin vinden. Ben er vorige week geweest en ze hebben een prachtige mooie ruime vliegkooi naast de stellers waar alle gieren ruim de ruimte hebben. Als je dan iets afkraakt in Avifauna doe dan maar die papegaaienkooien brr die vind ik bij het n.o.p ook zo verschrikkelijk.
Ondanks alles is er niets mooiers dan radio maken
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, verblijven om van te schrikken? - Theme by Mustang Forums