Zoosite forum - Welke Afrikaanse hoefdier combi in welke Zoo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 11:24:32 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  Welke Afrikaanse hoefdier combi in welke Zoo
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: Welke Afrikaanse hoefdier combi in welke Zoo  (gelezen 1656 keer)
BINTURONG
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #45 Gepost op: mei 30, 2011, 08:37:51 am »

Duisburg : kirk dik diks met grote trappen Een combi die mijn fantasie prikkelt want het brengt mij terug naar lang lang lang geleden toen er op de zuid amerikaanse pampa's reuzenvogels op mini oerpaardjes jaagden  :D
kuine
Zoo Freak!

« Reageer #46 Gepost op: mei 31, 2011, 09:46:00 pm »

Ja, klopt, Zoom heeft springbokken. maar in hoeverre zitten de neuhsoorns op de savanne? Zelfde geldt voor de dwergflamingo's in Leipzig.

De neushoorns hebben een apart verblijf waarin zeker 2 doorgangen zitte voor de rest van de dieren.

Hupie
ZooSite-Crew
Zoo Freak!

« Reageer #47 Gepost op: mei 31, 2011, 09:52:32 pm »

Ik ben 4x in Zoom geweest, ik weet hoe de savanne er uit ziet. Mijn vraag was, kun je de neushoorns rekenen to savanne bewoners?
kuine
Zoo Freak!

« Reageer #48 Gepost op: juni 01, 2011, 06:07:23 am »

Ik ben 4x in Zoom geweest, ik weet hoe de savanne er uit ziet. Mijn vraag was, kun je de neushoorns rekenen to savanne bewoners?

Dan geld zelfde voor Arnhem lijkt mij.
Daar hebben de neushoorns ook niet de hele vlakte tot hun beschikking..
gelada
Zoo Liefhebber

« Reageer #49 Gepost op: juni 01, 2011, 04:04:31 pm »

Voor mij geld dat inderdaad wel als toevoeging op de savanne, maar is zeker wel een vermelding waard.

Zijn er ook mensen die savanne's kennen waar bijvoorbeeld bavianen of vervet monkeys gehouden worden met hoefdieren (op de gelada's, mantelbavianen na die we in nl kennen). En zijn er combi's met hoefdieren en wrattenzwijnen bekent?
kuine
Zoo Freak!

« Reageer #50 Gepost op: juni 01, 2011, 05:48:00 pm »

Voor mij geld dat inderdaad wel als toevoeging op de savanne, maar is zeker wel een vermelding waard.

Zijn er ook mensen die savanne's kennen waar bijvoorbeeld bavianen of vervet monkeys gehouden worden met hoefdieren (op de gelada's, mantelbavianen na die we in nl kennen). En zijn er combi's met hoefdieren en wrattenzwijnen bekent?

Hamburg heeft wrattenzwijnen lopen bij zebra's en struisvogels

Serengeti park hodenhagen heeft bavianen lopen bij de kulangs,kamelen,zwarte beren,struisvogels en manenschapen.

Nu we het toch over dt park hebben.

Savanne nr 1 lopen daar elanddantilopen,giraffen,elips waterbokken,gnoe's,oryx antilopen,zwarte paardeantilopen en een 3tal eilandjes met siamangs,vari's en flamingo's

Savanne nr 2 bevat Algazelle(sabelantilope)sitatunga's,mrs gray waterbokken,kleine koedoe's,impala's,kroonkraanvogels en een verblijf (achter een hek)vor jachtluipaarden.

Savanne nr 3 bevat dama gazelle's,|roanantilopen,litschi waterbokken,nyala's en Arabische oryxxen.

Savanne nr 5 bevat Witte neushoorn,wattutsi runderen,litshci waterbokken,zebra's,struisvogels,dromedarissen en addax antilopen..

Hupie
ZooSite-Crew
Zoo Freak!

« Reageer #51 Gepost op: juni 16, 2011, 09:52:19 pm »

Colchester Zoo; grote koedoes, breedlipneushoorns, struisvogels, Damara zebra's , netgiraffen.

Port Lympe:  Rothschildgiraffen, axisherten, indische antilopen, zwarte neushoorns, blauwe gnoes, defassa waterbokken, elandantilopen, grant zebra's, nijlagus,Roans, struisvogels, rode lechwe's!
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2011, 10:29:02 pm door Hupie » Gelogd
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #52 Gepost op: juni 16, 2011, 09:54:48 pm »

Port Lympe:  Rothschildgiraffen, axisherten, indische antilopen, zwarte neushoorns, blauwe gnoes, defassa waterbokken, elandantilopen, grant zebra's, nijlagus, struisvogels, rode lechwe's!

en by far de stoerste savanne om over heen te rijden.
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Welke Afrikaanse hoefdier combi in welke Zoo - Theme by Mustang Forums