Johnny
Zoo GOD

|
 |
« Reageer #90 Gepost op: maart 05, 2011, 04:14:56 pm » |
|
ja Johnny, sorry hoor, maar heb je wel eens gezien hoeveel mensen zich maar achter Blatter bij de fifa blijven scharen? Ook als ze daarvoor openlijk tegen hem hebben geageerd? Waarom zou dat hier anders zijn? En dat hoeft niets met geld te maken te hebben, het kan ook zijn dat die mensen bang zijn voor het kapot gaan van iets waar zij wel in geloven, de stichting, terwijl het hun alleen gaat om een rotte appel in die stichting. Zeker als die rotte appel heel veel te vertellen heeft en een grote macht heeft in die stichting, in de ogen van velen zelfs de stichting IS.
Ik zei al eerder, ik zeg niet dat het allemaal niet zo is, ik vind het allemaal wel kort door de bocht. Ik ken de situatie bij pantera niet, ik weet echter wel dat die kerel van pantera al veel vaker in opspraak is geweest. Maar er zijn wel meer mensen die een prachtige organisatie leiden, maar dan toch enorme eikels blijken te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat een dergelijk figuur heel veel wrijving opwekt. Maar als ik dat verhaal zo lees, kon het weleens zo zijn dat die klokkenluider iemand is die zijn gram probeerd te halen.
|
|
|
|
|
|
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
broekje
Zoo Groentje

|
 |
« Reageer #100 Gepost op: maart 06, 2011, 12:59:16 pm » |
|
@svenneke, aangezien ik en een aantal familieleden/vrienden van mij ook donateur zijn, heb ik me laten informeren bij de kvk over hoe een stichting werkt. En ik kan heeeeel goed googlen..  @Harald Dat maak ik nergens uit op, maar als het allemaal was gegaan zoals het hoort dan was er waarschijnlijk nooit een rechtszaak gekomen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|