Weet iemand of het bestuur van Pantera mee verhuisd naar Anna P.?
Nou, als ik dit zo allemaal lees, en wat ik allemaal gevonden heb op deze site over pantera.
Dan zou ik als hoenderdaell zijnde nog maar eens even goed gaan nadenken over wat
ze zich eigenlijk op hun hals halen. Illegaal handelen in CITES 1-dieren, fraude, misleiding, dierverwaarlozing.
Dit soort aantijgingen komen natuurlijk niet uit de lucht vallen, dr zal ongetwijfeld wel een kern
van waarheid in zitten. Kijk, ik ben dr twee keer geweest vorig jaar, in de zomer en in september. Maar
in september stonden de dieren tot 20cm in het water. Het werd wel uitgelegd dat het kwam doordat
een natuurgebied vlakbij onder water wordt gehouden of zoiets. Maar ik vond het maar een zielig gezicht,
overigens leek het de dieren niet te interesseren hoor. Maar ze moeten 's nachts ook naar binnen toe, en ik denk haast
niet dat er in de binnenverblijven verwarming zit. En ook zag ik dat een aantal van de kooien buiten
met tie-wraps waren vast gemaakt! Hmm, een tijger van ruim 200 kilo in een kooi vastgemaakt met tie-wraps. Beetje vreemd hoor.
Maar ik blijf de dieren wel steunen natuurlijk, dus ik blijf wel donateur. Ik hoop alleen wel dat mijn geld bij de dieren
terecht komt en niet bij een of meerdere personen. Ik zal kijken of ik 's wat foto's kan plaatsen die ik van de zomer heb gemaakt daar.