Zoosite forum - [nieuwtjestopic] Overige Nederlandse dierentuinen 2011

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 10:51:11 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos in Nederland
| | |-+  [nieuwtjestopic] Overige Nederlandse dierentuinen 2011
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] Omlaag Print
Auteur Topic: [nieuwtjestopic] Overige Nederlandse dierentuinen 2011  (gelezen 10385 keer)
Wateragam
Zoo Liefhebber

« Reageer #195 Gepost op: december 22, 2011, 11:45:51 am »

sorry hoor maar hier is natuurlijk geen sprake van concurentie.
Je kan het belang dat DP Emmen heeft voor de regio ook niet echt vergelijken met het belang dat het vogelpark heeft voor Drenthe.
Je hoort ons ook niet klagen hoor als Artis een berg geld krijgt om te verbouwen.
Qua toerisme en werkgelegenheid maken de kleine parkjes natuurlijk geen deuk t.o.v. de grote parken.
Ik begrijp wel dat er wat frustratie ontstaat, b.v. als Ruinen steeds tegen een bureaucratische muur aan loopt als ze om meer fondsen o.i.d. vragen, maar dat heeft niets met DP Emmen te maken.

Dan had de provicie niet in eerdere gespreken steun toe moeten zeggen en nu DP Emmen problemen heeft deze intrekken. Daarbij vind ik appels met peren vergelijken zo dom.

Vogelpark Ruinen heeft last van alle aandacht voor DP Emmen en dat zal in u geval minder zijn. Vogelpark Ruinen moet het hebben van het toerisme en niet van de bewoners in de buurt. Dat is het verschil met uw park. In Haarlem wonen ook meer mensen dan in Ruinen.
I will be back.
Harald
Zoo Freak!

« Reageer #196 Gepost op: december 22, 2011, 12:54:47 pm »

Sorry hoor maar ik kan me niet voorstellen dat er nu toeristen naar DP Emmen gaan die, zonder alle aandacht die Emmen nu krijgt, anders naar het vogelpark zouden zijn gegaan.

Alsof die toeristen eerder van het kleine park gehoord hebben en nu ineens door alle aandacht DP Emmen ontdekken  ::)

Zoals ik al in mijn vorige bericht zei, als er eerder fondsen waren toegezegt die nu ineens worden gestopt, dan snap ik de frustratie.
Stichting Artisklas Haarlem
www.artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiele dierentuin van Nederland
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, [nieuwtjestopic] Overige Nederlandse dierentuinen 2011 - Theme by Mustang Forums