Zoosite forum - Abonnementen 2011

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 10:44:57 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  Abonnementen 2011
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: Abonnementen 2011  (gelezen 1575 keer)
Demi
Zoo Liefhebber

SixCents
« Reageer #30 Gepost op: januari 28, 2012, 10:41:47 am »

Ik vind dat ze voor uitzendkrachten die bijna hun vijfjarig jubileum hebben een uitzondering mogen maken (hint!) :bengel:
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #31 Gepost op: januari 28, 2012, 11:34:07 am »

Ik vind dat ze voor uitzendkrachten die bijna hun vijfjarig jubileum hebben een uitzondering mogen maken (hint!) :bengel:

gezien wat jij meer kost als uitzendkracht vind ik dat je al lang in dienst had moeten zijn :P
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Wateragam
Zoo Liefhebber

« Reageer #32 Gepost op: februari 01, 2012, 12:47:37 pm »

sowieso, en meer dan genoeg wat mij betreft, maar het was meer om aan te geven dat voor vrijwilligers gewoon andere afspraken gemaakt zijn.

Wat betreft stagaires en nvd-pas, vind ik ook niet onlogisch, vaak zijn ook zij meerdere maanden betrokken bij de dierentuin

de vraag is of dat voor ALLE uitzendkrachten geldt en ik ben bang dat het antwoord nee is
Zover ik weet krijgen vaste medewerkers, stagaires en vrijwillegers ook pas na een bepaalde tijd een nvd-pas. Weet van twee dierentuinen dat daar de uitzendkrachten na acht weken een nvd pas krijgen.
I will be back.
Demi
Zoo Liefhebber

SixCents
« Reageer #33 Gepost op: februari 01, 2012, 02:19:06 pm »

Van stagaires kan ik me niet voorstellen dat ze bij ons een NVD pas krijgen. Vrijwilligers zou ik niet weten. Vaste krachten moeten minstens een jaar in dienst zijn.
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #34 Gepost op: februari 01, 2012, 11:48:49 pm »

Zover ik weet krijgen vaste medewerkers, stagaires en vrijwillegers ook pas na een bepaalde tijd een nvd-pas. Weet van twee dierentuinen dat daar de uitzendkrachten na acht weken een nvd pas krijgen.

Bij vele dierentuinen is het gewoon zo dat zodra je vrijwilliger bent (aangenomen bent en de betreffende cursus(sen) doorlopen hebt) je een NVD vrijwilligers-pas krijgt
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Abonnementen 2011 - Theme by Mustang Forums