Abonnementen 2011

Zoosite forum - Abonnementen 2011

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 10:44:32 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Algemeen
| |-+  Dierentuinen algemeen
| | |-+  Abonnementen 2011
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Abonnementen 2011  (gelezen 1575 keer)
Hupie
ZooSite-Crew
Zoo Freak!

« Gepost op: december 02, 2010, 05:33:14 pm »

De laatste tijd komen de nieuwe abbo-voordelen weer voorbij , alles even op een rijtje. Ik noem alleen de dierentuingeralteerde voordelen, ik neem dat er niemand is die een abbo gaat op Avifauna om naar het koning Juliana toren te gaan.

Avifauna:
-1x Gratis naar Overloon, Aquazoo of Wissel
-Gratis naar Ouwehands en Gaiapark
-1x Gratis naar Dierenrijk of Beekse Bergen
Kosten: 42 euro

Gaiapark
-1X gratis naar Antwerpen of Planckendael
-1x gratis naar Avifauna
-1x gratis naar Apenheul
-Onbeperkt 50% korting bij Blijdorp
-1x 20% korting bij Zoom Erlebniswelt 
Kosten: 39.50( t/m 31 jan.)

Wat me opvalt is dat ik deze abbo's echt goedkoop vind. Vergelijk je dat met bijvoorbeeld Artis waar je 2x gratis naar Zoo of Planckendael kan en onbeperkt 50% korting bij Diergaarde Blijdorp, Burgers’ Zoo en Dierenpark Emmen hebt, dat kost al 72,50. Sommige parken komen nog met nieuwe voordelen, bij andere verandert er niets.

Zijjn er mensen die gebruik maken van de kortingsmaanden? Ik heb Zodiac gekocht voor 25,- en Gaia ga ik ook verlengen tot april 2012. Het abbonement van Gaiapark zou ik alleen al voor de voordelen kopen en hetzelfde geldt voor Avifauna, zijn er mensen die het alleen voor de voordelen kopen? 

« Laatst bewerkt op: december 16, 2010, 08:15:22 pm door Borisje » Gelogd
Dutch-Dolphin
Zoo Freak!

« Reageer #1 Gepost op: december 02, 2010, 05:44:13 pm »

Ik heb Zodiac gekocht in november voor de voordelige prijs.
Verder ben ik vriend van Blijdorp, door de 2 kortingskaartjes en gratis toegang tijdens de lezingen.
Harm
Zoo Freak!

Mijn Foto's
« Reageer #2 Gepost op: december 02, 2010, 06:00:18 pm »

Voor sinterklaas heb ik een abonnement op de Apenheul gevraagd. Niet om de voordelen, maar omdat het best dichtbij  en goedkoop is. Avifauna heeft inderdaad mooie voordelen, toch eens over nadenken.
Rick651
Zoo Liefhebber

« Reageer #3 Gepost op: december 02, 2010, 08:52:37 pm »

Ik heb een nu een abbo op Apenheul, hoef hier alleen maar de straat uit te fietsen  :P
Demi
Zoo Liefhebber

SixCents
« Reageer #4 Gepost op: december 02, 2010, 09:10:00 pm »

Ik heb een abbo op GaiaPark (verrassend he? ;)) en dat wordt natuurlijk weer verlengd. Maak eigenlijk veel te weinig gebruik van de acties... Toch eens wat meer gaan doen.
IceQueen
Administrator
Zoo GOD

Imaginations Photography
« Reageer #5 Gepost op: december 03, 2010, 10:53:11 am »

Ik ga me hier toch even mee bemoeien ;)

Maar ik denk dat Blijdorp toch ook echt veel waar is voor je geld. Ik weet niet wat de abo volgend jaar gaat kosten, hij is nu 67,50, stel dat dat naar 70,- gaat. De 50%  voordelen zijn al bekend:
50% korting op Burgers Zoo, Artis, Emmen, Apenheul en Gaiapark. Stel dat je overal 1x heen gaat, dan is je voordeel (gebaseerd op de tarieven van dit jaar) al 46 euro
Ik neem aan dat er weer 2 kaartjes voor Antwerpen en Planckendael bij zitten, dat is ook nog 39 euro voordeel.
Dat is samen al 85 euro voordeel.
Ook is er alle jaren nog gratis entree voor Duisburg (prima aan te rijden vanuit NL), toch ook weer 11 euro voordeel. Mocht je naar de UK op vakantie gaan, dan kun je ook nog zo Marwell zoo inlopen en Colchester en Edinburgh. En mocht je het in je bol krijgen en naar Denemarken gaan, dan wandel je zo Kopenhagen binnen ;)

Daarnaast zitten er altijd nog een berg voordeelkaartjes bij voor o.a. de Efteling (afgelopen jaren).

Ook al zijn nog niet alle voordelen bekend, ik ben nu al helemaal blij met m'n Blijdorp abo volgend jaar, ik was dit jaar daardoor al 2x naar Burgers geweest en met Apenheul en Gaiapark erbij wordt het helemaal feest ;D

Verder een Zodiac abo genomen

Overigens is Apenheul ook al bekend:
1x Gaiapark
50% korting op Artis, Blijdorp, Amersfoort
kost tot 31-12 24 euro, anders 39

Het is dat ik al 50% korting met Blijdorp heb, anders had ik die abo ook nog genomen ;)

kuine
Zoo Freak!

« Reageer #6 Gepost op: december 05, 2010, 11:16:03 am »

Ben toch benieuwd wat voor voordeelkaartjes er zijn naast de efteling bij blijdorp.
Geld trouwens ook voor avifauna en gaiapark.
Koning juliana toren vinden we ook interesant,zou graag weten wat er nog meer in het pakket zit. :)
jwer
Zoo Freak!

« Reageer #7 Gepost op: december 05, 2010, 11:57:11 am »

Even ter info, ik was gisteren in Wissel om mijn abbo op te halen maar ze hadden de nieuwe abonnementen voor 2011 nog niet klaarliggen. Er staat op die internetkaartjes dat je ze voor 31 december op zou moeten halen, maar volgens de mevrouw bij Wissel doen ze daar niet zo moeilijk over. Ze verwachtte ze ergens deze week, maar als je dus speciaal voor je abbo naar een Zodiac Parc wil binnenkort, bel effe.
I stand on the crossroads where the roads of ideology and reality meet
tigger
Zoo Liefhebber

« Reageer #8 Gepost op: december 05, 2010, 12:41:35 pm »

Er staat op die internetkaartjes dat je ze voor 31 december op zou moeten halen,
Bij ons staat dat je de abo's op moet halen voor 31 december 2011. ;)
naeff002
Zoo Liefhebber

« Reageer #9 Gepost op: december 10, 2010, 03:02:29 am »

Ik heb ben zeer tevreden met mijn Artis Abbo. Je krijgt er ook ieder jaar 2 vrijkaartjes voor Blijdorp en Antwerpen bij, ik weet niet of dat komend jaar weer zal zijn en dan nog de 50% korting bij de in het eerste bericht genoemde dierenparken.
Theodoor
Zoo Liefhebber

Coen Moulijn R.I.P.

« Reageer #10 Gepost op: december 20, 2010, 11:17:03 pm »

Is te merken dat BestZoo uit ZodiacZoos is.

voordelen abbonement BestZoo:

-   Vrij toegang tot BestZOO;
-   Tegen korting een bezoek brengen aan alle parken, die zijn aangesloten bij de vereniging Dier en Park;

Prijzen voor abonnementen tm 31-12-2011 zijn:

-   Kinderen 0 t/m 2 jaar   Gratis
-   Kinderen 3 t/m 11 jaar   € 21,00
-   Volwassenen   € 25,00
-   65-plussers:   € 23,00
ik kom toevallig met voorbedachte rade in een zoo.
Zoo ganger
Zoo Liefhebber

« Reageer #11 Gepost op: januari 13, 2012, 09:54:05 pm »

Artis doet geen prijsverhoging dit jaar. Kan bij de meeste tuinen klein en groot wel verhogingen vinden bij artis niet.
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #12 Gepost op: januari 13, 2012, 11:29:10 pm »

Met een emmen abbo kon je vorig jaar met 50 % korting naar blijdorp, artis, burgers en plopsaland. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat dit jaar niet zouden doen. Overigens is een abbonnement van emmen dit jaar 13 maand geldig ipv 12 ( compensatie voor de wintersluiting).
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Harris
Zoo Liefhebber

« Reageer #13 Gepost op: januari 13, 2012, 11:39:33 pm »

Ik heb een abbo op GaiaPark (verrassend he? ;)) en dat wordt natuurlijk weer verlengd. Maak eigenlijk veel te weinig gebruik van de acties... Toch eens wat meer gaan doen.

Waarom een Abbo? Met de nvd-pas kom je toch gewoon overal gratis naar binnen? Jij vooral bij Gaia haha.

Harris
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #14 Gepost op: januari 13, 2012, 11:45:49 pm »

Waarom een Abbo? Met de nvd-pas kom je toch gewoon overal gratis naar binnen? Jij vooral bij Gaia haha.

Harris

Als hij die pas zou hebben had je gelijk ;)
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Abonnementen 2011 - Theme by Mustang Forums