Ik ga me hier toch even mee bemoeien

Maar ik denk dat Blijdorp toch ook echt veel waar is voor je geld. Ik weet niet wat de abo volgend jaar gaat kosten, hij is nu 67,50, stel dat dat naar 70,- gaat. De 50% voordelen zijn al bekend:
50% korting op Burgers Zoo, Artis, Emmen, Apenheul en Gaiapark. Stel dat je overal 1x heen gaat, dan is je voordeel (gebaseerd op de tarieven van dit jaar) al 46 euro
Ik neem aan dat er weer 2 kaartjes voor Antwerpen en Planckendael bij zitten, dat is ook nog 39 euro voordeel.
Dat is samen al 85 euro voordeel.
Ook is er alle jaren nog gratis entree voor Duisburg (prima aan te rijden vanuit NL), toch ook weer 11 euro voordeel. Mocht je naar de UK op vakantie gaan, dan kun je ook nog zo Marwell zoo inlopen en Colchester en Edinburgh. En mocht je het in je bol krijgen en naar Denemarken gaan, dan wandel je zo Kopenhagen binnen

Daarnaast zitten er altijd nog een berg voordeelkaartjes bij voor o.a. de Efteling (afgelopen jaren).
Ook al zijn nog niet alle voordelen bekend, ik ben nu al helemaal blij met m'n Blijdorp abo volgend jaar, ik was dit jaar daardoor al 2x naar Burgers geweest en met Apenheul en Gaiapark erbij wordt het helemaal feest

Verder een Zodiac abo genomen
Overigens is Apenheul ook al bekend:
1x Gaiapark
50% korting op Artis, Blijdorp, Amersfoort
kost tot 31-12 24 euro, anders 39
Het is dat ik al 50% korting met Blijdorp heb, anders had ik die abo ook nog genomen