Zoosite forum - dierentuineisen belgie

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 21, 2012, 10:44:07 pm

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos in Belgie & Luxemburg
| | |-+  dierentuineisen belgie
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: dierentuineisen belgie  (gelezen 1381 keer)
gelada
Zoo Liefhebber

« Reageer #15 Gepost op: december 05, 2010, 11:41:09 pm »

Stel je eens voor dat EAZA leden als Berlijn en Dvur Kralov eruit zou gooien, dan hebben ze geen enkel lid meer over op de benelux tuinen, dat zijn zo'n mooi luisterende schoothondjes.

Dvur is kort geleden uit de EAZA gezet. Doet niet meer mee aan EEP's en dergelijk. Waarschijnlijk omdat er herhaaldelijk dieren verkocht werden. Hiervoor zijn diverse waarschuwingen geweest alvorens de er echt uit gezet zijn.
ezeltje
Zoo Freak!

« Reageer #16 Gepost op: december 05, 2010, 11:49:53 pm »

Dvur is kort geleden uit de EAZA gezet. Doet niet meer mee aan EEP's en dergelijk. Waarschijnlijk omdat er herhaaldelijk dieren verkocht werden. Hiervoor zijn diverse waarschuwingen geweest alvorens de er echt uit gezet zijn.

Dvur is niet uit de EAZA gezet maar geschorst.
Soms zou ik een vogel willen zijn.
Harald
Zoo Freak!

« Reageer #17 Gepost op: december 06, 2010, 07:41:05 am »

Kan je ja, maar verschillende tuinen vegen er hun voeten aan om de eenvoudige reden dat ze EAZA niet nodig hebben. Bijna alles wat EAZA ze kan leveren kunnen ze via de handel ook verkrijgen,en nog veel meer.
Stel je eens voor dat EAZA leden als Berlijn en Dvur Kralov eruit zou gooien, dan hebben ze geen enkel lid meer over op de benelux tuinen, dat zijn zo'n mooi luisterende schoothondjes.

wat voor nut heeft zo'n club dan nog?
Stichting Artisklas Haarlem
www.artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiele dierentuin van Nederland
ezeltje
Zoo Freak!

« Reageer #18 Gepost op: december 06, 2010, 09:21:30 am »

wat voor nut heeft zo'n club dan nog?

Dat probeer ik hier nu al 5 jaar uit te leggen.

Wat ben je met een select groepje tuinen. Eens ze geen blijf meer weten met hun dieren moeten ze maar opgevoerd worden i.p.v. ze aan andere kleinere tuinen te verkopen, ruilen of zelfs te schenken! Maar dan speel ik de advocaat van de duivel.
IceQueen
Administrator
Zoo GOD

Imaginations Photography
« Reageer #19 Gepost op: december 06, 2010, 03:13:17 pm »

Kunnen we aub terug on topic gaan?
ezeltje
Zoo Freak!

« Reageer #20 Gepost op: december 06, 2010, 03:49:36 pm »

Kunnen we aub terug on topic gaan?

Dit is on topic, het gaat hier over de minimumeisen in Belgie, en nu hebben ze de eisen van EAZA erbij getrokken, maar de discusie gaat nog steeds over de oppervlakte per dier.
IceQueen
Administrator
Zoo GOD

Imaginations Photography
« Reageer #21 Gepost op: december 06, 2010, 04:46:50 pm »

nee, daar gaat het niet meer over, het gaat inmiddels over jouw vendetta tegen EAZA wat me echt de strot uit komt, dus ik zeg het nog 1x: terug ON TOPIC! Belgische dierentuineisen, niet meer, niet minder!
Boerenschuur
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #22 Gepost op: januari 09, 2011, 11:02:02 pm »

Zitten nog wel in de EEP's en ESB's maar mogen geen leden aan TAG's en Coordinatoren leveren. Verder ook andere commissie mogen ze niet leveren de komende twee jaar.
nee, daar gaat het niet meer over, het gaat inmiddels over jouw vendetta tegen EAZA wat me echt de strot uit komt, dus ik zeg het nog 1x: terug ON TOPIC! Belgische dierentuineisen, niet meer, niet minder!
Denk niet dat alleen ezeltje problemen heeft met het beleid van de EAZA. Snap soms ook niks van het EAZA beleid.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, dierentuineisen belgie - Theme by Mustang Forums