Dus toch een zandtijgerhaai .
Even wegdromen : zou het niet mooi zijn als Nausica ipv Orca's een poging doet om walvishaaien binnen te halen . Een enorme investering maar wel een unieke publiekstrekker . Dat het mogelijk is word bewezen door georgia aquarium en in Japan Okinawa aquarium .
Als je die tekst goed had gelezen, dan had je geweten dat nausicaa geen poging gaat doen om orka's binnen t ehalen, het was gewoon een ideetje van een of andere regiopief.
Ik heb deze docu ook gezien , het was wel degelijk een frans aquarium . Ik vermoed zelfs dat het om Nausica ging .
Op het einde zwom er zelfs een duiker bij de tijgerhaai .
Maar het is iderdaad al erg lang geleden , minstens 10 misschien wel 15 jaar .
Ook weet ik niet of het om een "echte" tijgerhaai ging , of misschien een zandtijgerhaai . Ik ben niet zo thuis in haaien en het is erg lang geleden.
Maar als er in valencia zandtijgers zitten dan was het deze zeker niet . De haai uit de docu had een bredere snuit.
Misschien eens een mailtje naar Nausica sturen.
On-Topic :Ik hoop dat dat gerucht van die orca's klopt , zijn ze weer wat dichterbij te zien!!!
In de docu die ik heb gezien was er duidelijk sprake van een tijgerhaai. En ik zie het verschil echt wel