Zoosite forum - [verslag] Central park zoo (New York) 19-09-09 Edit: Tekst is nu volledig.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 18, 2012, 07:36:07 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos buiten Europa
| | |-+  Noord-Amerikaanse zoos
| | | |-+  [verslag] Central park zoo (New York) 19-09-09 Edit: Tekst is nu volledig.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: [verslag] Central park zoo (New York) 19-09-09 Edit: Tekst is nu volledig.  (gelezen 2063 keer)
Grace
Zoo Freak!

Bezig Bijtje

Jeanette's foto's
« Reageer #15 Gepost op: september 28, 2009, 03:43:39 pm »

Sneeuwpanters waren niet te zien vorig jaar. Dus misschien zaten ze achter de schermen toen. Er stond toen een heel groot scherm met wat de plannen waren.

Leuk dat die ijsbeer aan het zwemmen was. vorig jaar was het iets van 25 graden (was het die hele week) dus die ijsbeer lag alleen maar te slapen.

Heb jij je ook zo verbaasd dat dat Amazone huis zo groot bleek. Je staat ervoor en verwacht een klein huisje........
Zoeff
Zoo Freak!

Mede-oprichter van Zoosite

« Reageer #16 Gepost op: september 28, 2009, 03:55:33 pm »

Heb jij je ook zo verbaasd dat dat Amazone huis zo groot bleek. Je staat ervoor en verwacht een klein huisje........
Nee, dat kwam door jouw verslag.. ;-)
Kon je vorig jaar doorlopen bij dat vijvertje met die roodwang schildpadden? Daar stond een hek en daar achter lag alleen puin.
Grace
Zoo Freak!

Bezig Bijtje

Jeanette's foto's
« Reageer #17 Gepost op: september 28, 2009, 04:41:42 pm »

Nee bij ons stonden er aan het einde gewoon 2 hekken. Kon je ook niet langs.

Jeetje ik had dus gewoon de verrassing al een beetje verklapt ;)

Hoe vond Suus de zoo's?
arnoldbalk
Zoo Bezoeker
**

I always look at the bright site of life

« Reageer #18 Gepost op: september 28, 2009, 07:44:11 pm »

Een dergelijk verslag van deze dierentuinen in den vreemde is voor mij een van de redenen om op zoosite te zitten. Hoewel ik al wat langer op deze aardbol meeloop heb ik nooit de gelegenheid gehad de oceaan over te steken. Maar ik ben met b.v. Lissabon,  Jersey,Barcelona, Londen, Berlijn en Taman Indonesia Kallenkote ook tevreden.  Dus jongelui blijf reizen en laat ons ervan meegenieten.
stick
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #19 Gepost op: september 28, 2009, 08:55:48 pm »

Ik ben deze zomer ook de plas over geweest en heb hier enkele parken bezocht (seaworld, seaqaurium,...). Ik beloof hier binnenkort een verslag van met foto's!!!
Adriaan
Zoo Freak!

Elke dierentuin moet je gezien hebben!!!

« Reageer #20 Gepost op: september 28, 2009, 09:11:20 pm »

Ik ben deze zomer ook de plas over geweest en heb hier enkele parken bezocht (seaworld, seaqaurium,...). Ik beloof hier binnenkort een verslag van met foto's!!!

Super hoe meer van dit soort verslagen hoe beter!!!
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, [verslag] Central park zoo (New York) 19-09-09 Edit: Tekst is nu volledig. - Theme by Mustang Forums