|
|
|
|
Johnny
Zoo GOD

|
 |
« Reageer #32 Gepost op: september 18, 2009, 09:47:24 pm » |
|
Nou, boomstronken hadden in mijn ervaring last van baardalg, en die andere soort, die de boomstronken ook nog eens afbraken, terwijl de rest van het aquarium er geen last van had. Vandaag de school danio's vergroot naar tien, van de prijs van de botia's verbleekte ik ter plekke, een visje van 4 cm, een prijs van 10 euro  Nog maar even wachten dus.
|
|
|
|
|
|
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
|
|
|
palawas
Gast
|
 |
« Reageer #33 Gepost op: september 20, 2009, 06:29:13 pm » |
|
We hebben in de bak ook een aantal cattappa bladeren en die laten looizuur los waar alg niet tegen kan. Maar voor deze bladeren er in zaten had ik ook geen last van alg.
Svennekke dat is ook een behoorlijk aantal roggen. Wij hebben ook twee histrix gehad voor de Motoro's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
palawas
Gast
|
 |
« Reageer #35 Gepost op: september 20, 2009, 10:38:55 pm » |
|
We moeten het allemaal leren toch? Je kan niet alles weten als je eraan begint. Erg leuk hoor een topic hierover, leuk te merken dat toch een aantal mensen een mooi aquarium heeft thuis. Ik vind het een mooie toegevoegde waarde van je huis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
palawas
Gast
|
 |
« Reageer #39 Gepost op: september 21, 2009, 08:08:32 pm » |
|
Ben opzoek voor mijn kleine aquarium naar Rosbora maculata. Bij de dierenwinkels en speciaalzaken in mijn woonplaats Breda niet te krijgen. Weet iemand waar deze wel te koop zijn.
Aquarana, Lelystad. 10 voor 7 euro. Mijn stamwinkel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
palawas
Gast
|
 |
« Reageer #42 Gepost op: oktober 03, 2009, 08:11:56 pm » |
|
Ook wij hebben nieuwe inwoners, Ctenoclusius hujeta Hujeta!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|