Zoosite forum - Landgoed Hoenderdaell

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 18, 2012, 07:26:47 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos in Nederland
| | |-+  Landgoed Hoenderdaell
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Omlaag Print
Auteur Topic: Landgoed Hoenderdaell  (gelezen 23510 keer)
jtb
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #30 Gepost op: augustus 30, 2009, 09:05:29 am »

mijn idee is dat de dieren verhuizen en hij zal wel ergens een huisje huren.
zijn gezondheid laat idd te wensen over maar dat heeft ie aan zichzelf te danken middels een paar hardnekkige verslavingen.
Hij zal de stichting niet opgeven want dat is zijn inkomen en daar zal toch nog een paar jaar op moeten teren tot zijn aow en eventuele pensioen.

Reptielen hebben ze al niet meer zullen ook wel verkocht zijn of gewoon dood gegaan.

Bij pantera werken alleen maar vrijwilligers ooit werkten er 1,5 fte die werden door een duitse dierenbeschermingsclub  betaald toen die ophielden omdat alle dieren overleden waren heeft ie die mensen er ook uitgegooid. (geen geld meer voor)
Dragonlady
Admin
Administrator
Zoo Freak!

A clean house is a sign of a broken computer

Davinia.nl
« Reageer #31 Gepost op: augustus 30, 2009, 12:06:39 pm »

zijn gezondheid laat idd te wensen over maar dat heeft ie aan zichzelf te danken middels een paar hardnekkige verslavingen.

Hou het onderwerp a.u.b. BUITEN de persoonlijke sferen van heer AvdV. Ik denk niet dat je zo dicht bij hem staat, dat jij precies weet wat er lichamelijk mis is met de man. En al was dat wel zo dan is de persoonlijke status van deze meneer nog altijd niet van toepassing op dit forum.
Ottertje
Zoo Liefhebber

« Reageer #32 Gepost op: augustus 31, 2009, 09:47:18 am »

Zijn ze in Hoenderdaell al begonnen met bouwen en zijn hier al foto's van?
Da-Rude
Zoo Liefhebber

Dierentuin en Zoo

Ruud's Foto Site
« Reageer #33 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:12:30 pm »

Nee ze zijn nog niet begonnen met bouwen met de verblijven voor de dieren van Pantera.

Wel zijn ze aan het begin van het landgoed begonnen aan de kinderboerderij en is het eiland voor de ringstaart maki's bijna klaar. ;)

Mochten ze gaan bouwen laat ik het jullie weten en uiteraard komen daar ook foto's van. :P

jtb
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #34 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:30:16 pm »

Ik ken m personelijk wel zo goed dat ik dit kan zeggen maar verder ok Ik wil nog wel zeggen dat Hij Pantera is dus je kunt binnen dit onderwerp niet omheen.

Er kan ook nog niet worden gebouwd omdat de gemeente raad en B&W er nog niet over heeft vergaderd dus ik zou dat eerst maar eens afwachten.
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #35 Gepost op: augustus 31, 2009, 10:42:52 pm »

mmm dus mister anti-dierentuin Arno wordt nu basically... een dierentuin???

LOL

heerlijk dit soort mensen
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
jtb
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #36 Gepost op: september 01, 2009, 06:48:37 am »

dit is idd een goede conclusie

echter een probleem een dierntuin past niet in de visie van de gemeente die zich richt op kleinschalig toerisme
Borisje
Administrator
Zoo GOD

« Reageer #37 Gepost op: september 01, 2009, 09:41:42 am »

welke gemeente doel je nu op? De oude of Anna Palouwna?

Want Landgoed Hoenderdaell is op papier al een dierentuin, met vergunning en zo (zijn er dit jaar namens zoosite nog geweest)
Voor het vierde achtereenvolgende jaar is ZooSite officieel geregistreerd deelnemer aan de EAZA campagne.
In 2011/2012 betreft het de Southeast Asia Campaign.
Voor meer informatie surf je naar onze campagne website (KLIK)
jtb
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #38 Gepost op: september 02, 2009, 06:33:19 am »

anna palouwna uiteraard.

ik snap ook wel dat ze een dierentuinvergunning hebben.
maar ze hebben ook een milieuvergunning nodig, een bouwvergunning en mischien wel een bestemmingsplan wijziging.
granite230
Zoo Groentje
*

« Reageer #39 Gepost op: september 03, 2009, 04:40:01 pm »

Ik ken m personelijk wel zo goed dat ik dit kan zeggen maar verder ok Ik wil nog wel zeggen dat Hij Pantera is dus je kunt binnen dit onderwerp niet omheen.

Er kan ook nog niet worden gebouwd omdat de gemeente raad en B&W er nog niet over heeft vergaderd dus ik zou dat eerst maar eens afwachten.

Ik vind deze opmerking (evenals je meeste opmerkingen) erg negatief, soms ongepast en vaak zelfs onjuist. Stichting Pantera staat niet gelijk aan de heer A vd V. Stichting Pantera is een op zichzelf staande stichting met bepaalde doelstellingen. Op het moment dat de heer A vd V (oprichter en voorzitter van Pantera) uitvalt of stopt zal de stichting met haar doelstellingen blijven bestaan, al zal iemand anders dan de voorzitter worden. Het is je goed recht om tegenstander van de heer A vd V te zijn, maar Stichting Pantera en de heer A vd V zijn niet hetzelfde. Vrij eenvoudig...

Om de vraag van elly te beantwoorden: Stichting Pantera zal in zijn geheel verhuizen naar Hoenderdaell en zal daar geheel zelfstandig blijven functioneren. De gezondheid van de heer A vd V gaat met sprongen vooruit en hij zal voorzitter van de stichting blijven.
Harm
Zoo Freak!

Mijn Foto's
« Reageer #40 Gepost op: september 03, 2009, 04:53:09 pm »

Pantera heeft inmiddels een verhuis site gemaakt, waarop je alles kan gaan volgen: http://www.pantera.nl/
Ottertje
Zoo Liefhebber

« Reageer #41 Gepost op: september 03, 2009, 05:46:46 pm »

Pantera heeft inmiddels een verhuis site gemaakt, waarop je alles kan gaan volgen: http://www.pantera.nl/

Die site is er toch al een tijdje?
Harm
Zoo Freak!

Mijn Foto's
« Reageer #42 Gepost op: september 03, 2009, 05:49:40 pm »

Die eerste pagina niet.
jtb
Zoo Fanatiekeling

« Reageer #43 Gepost op: september 03, 2009, 07:07:01 pm »

Citaat
Ik vind deze opmerking (evenals je meeste opmerkingen) erg negatief, soms ongepast en vaak zelfs onjuist. Stichting Pantera staat niet gelijk aan de heer A vd V. Stichting Pantera is een op zichzelf staande stichting met bepaalde doelstellingen. Op het moment dat de heer A vd V (oprichter en voorzitter van Pantera) uitvalt of stopt zal de stichting met haar doelstellingen blijven bestaan, al zal iemand anders dan de voorzitter worden. Het is je goed recht om tegenstander van de heer A vd V te zijn, maar Stichting Pantera en de heer A vd V zijn niet hetzelfde. Vrij eenvoudig...

Om de vraag van elly te beantwoorden: Stichting Pantera zal in zijn geheel verhuizen naar Hoenderdaell en zal daar geheel zelfstandig blijven functioneren. De gezondheid van de heer A vd V gaat met sprongen vooruit en hij zal voorzitter van de stichting blijven.

Je mag mijn opmerkingen ongepast vinden prima. Maar onjuist zeker niet ik ken Pantera/Avd V al sinds het begin en heb daar meer gezien dan me soms lief is.
en ik kan me niet indenken dat ie de laatste 3 jaar een enorme omslag heeft gemaakt. Dat zijn gezondheid beter gaat is prima en dat geloof ik wel.
Maar het is altijd zo geweest dat het een twee-eenheid is.

Ik weet echt waar ik het over heb en ik weet niet waar jij je info vandaan hebt maar ik heb het van eigen waarneming. Dus nu is het aan jou om antwoorden en bronnen te geven.
granite230
Zoo Groentje
*

« Reageer #44 Gepost op: september 03, 2009, 08:08:40 pm »

Je mag mijn opmerkingen ongepast vinden prima. Maar onjuist zeker niet ik ken Pantera/Avd V al sinds het begin en heb daar meer gezien dan me soms lief is.
en ik kan me niet indenken dat ie de laatste 3 jaar een enorme omslag heeft gemaakt. Dat zijn gezondheid beter gaat is prima en dat geloof ik wel.
Maar het is altijd zo geweest dat het een twee-eenheid is.

Ik weet echt waar ik het over heb en ik weet niet waar jij je info vandaan hebt maar ik heb het van eigen waarneming. Dus nu is het aan jou om antwoorden en bronnen te geven.

Mijn bronnen zijn eenvoudig. Ik ben anderhalf jaar tevreden vrijwilliger bij de stichting, en hopelijk nog vele jaren. Antwoorden m.b.t. de verhuizing zullen vanzelf verschijnen op de website van Pantera.

Ik merk dat je de hele tijd de stichting en haar doelstellingen door elkaar haalt met een man en zijn titel. Wanneer we het over de stichting Pantera en haar doelstellingen hebben praten we dus niet over de man A vd V. De twee zijn niet hetzelfde. Stichting Pantera verhuist met haar doelstellingen naar Hoenderdaell. Daarmee is de toekomst van de stichting en haar doelstellingen (het redden van dieren in nood) verbeterd. Dat is dus een goede situatie voor de dieren en daarom is het feest! De man (tevens initiatiefnemer!) met zijn titel afzeiken, omdat jij daar blijkbaar slechte ervaringen mee hebt en hem zijn succes niet gunt, hoort dus absoluut niet thuis in deze topic! Denk liever vanuit de dieren, en dus vanuit de stichting met haar doelstellingen! Bovendien gaan we geen ouwe koeien uit de sloot halen maar tijgers verhuizen! Dus vanaf nu graag weer on-topic.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Landgoed Hoenderdaell - Theme by Mustang Forums