Ik had gratis kaartjes voor Belly Wien gekregen dus ben ik er op 8 Juli 2009 geweest:

De show begon met de 4 Siberische Tijgers. Mooie dieren, die er prima 66.JPGuitzagen. Ze sprongen van kruk naar kruk. Verder niet hele spectaculaire dingen.

Toen alle hekken van de tijgers uit de tent waren. Kwamen er 2 Friese paarden en 2 ponys naar binnen. Een leuk optreden, door het verschil in grote.
De honden kwamen er na het paarden nummer op. Deden wat leuke kunstjes.
Na de honden kwam er een kameel met een acrobaat er op binnen . Vanaf de kameel klom ze via doeken naar boven en deed wat kunstjes. Toen dit klaar was kwamen er 6 Siberische Steppe Kamelen op ze rende wat rondjes en gingen op de krukken staan.

Na de kamelen kwamen de 2 Indische Olifanten. Ze zagen er prima uit. De kunstjes die ze deden waren prima ze deden de poten in de lucht, gingen met hun voorpoten op de ander zijn rug, en gingen zitten.

Toen was er pauze voor 10 euro kon je op de olifant zitten er zelf een foto maken.
Na de pauze waren weer de paarden aan de beurt. Weer Friese paarden dit maal waren het er 6 ze liepen een beetje de piste rond. De piste was is eigenlijk te klein als je 6 paarden er in laat rennen. Hier door viel er een paard tegen de rand van de piste. Mensen die er achter zitten, lopen zo echt gevaar. Dit geld tevens voor de olifanten, toen die olifanten de achterpoten om hoog deed. Hingen die poten op een minder dan een meter afstand van het publiek af. Die olifant hoeft maar iets naar achter te gaan of het publiek is geplet. Toen verlieten 5 paarden de piste en bleef er 1 om wat te steigeren. En als laatste kwam de giraffe binnen.
Na afloop natuurlijk even gaan kijken hoe de dieren wonen. Ze hadden 7 tijgers, waarvan er 1 er apart liep in een nachtverblijf. De andere hadden een binnen en buiten deel beschikbaar.

De giraf had een heel slecht omheind deel. Het verbaasde mij ook niet dat hij ontsnapt is. 1 stroom draad je moest hem tegen houden. Verder kon het publiek veel te dicht bij komen, 1 trap en je bent dood. Verder weet ik niet hoe dit dier zou reizen. Zou het dak onder het rijden omhoog staan?
Verder op stond een lange tent . Het uiteinde was het kamelen verblijf. Waar 15 kamelen liepen.

Verder waren hier de paarden boxen met 10 paarden, een hondenkennel en hooi opslag waar een hangbuikzwijn lag.
Dan stond er een wagen met 7 berberapen. Die de hele tijd aan het bedelen waren. Ze werden gewoon gevoerd met popcorn. Hier hadden ze wel een drang hek om heen kunnen zetten. Deze apen deden niet mee aan de show.

De olifanten hadden een wagen van het Circus van Sydney. Met een tent er voor er was verder geen buiten verblijf aanwezig. In het olifanten verblijf hadden ze misschien wat boomstammen of zo, voor de verveling kunnen leggen.
Het was een prima Circus. Alleen een betere omheining voor de Giraffe en wat dranghekken om wat verblijven maak het al weer een stuk veiliger.
Lama's, Zebra's en Struisvogels heb ik niet gezien. Volgens de site moeten ze deze wel hebben.