Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.Heb je de activerings-mail niet ontvangen? mei 18, 2012, 06:58:58 am
In de nieuwsbrief staat deze keer een hoop interessant nieuws over de komende nieuwbouw:http://www.papegaai.org/documenten/nlnb31.pdfIn de linker nieuwe reuzenvoliere zit een koppel jaarvogels, in de rechter zit een koningsgier, een griel, en een koppel blauwe gaaien. (deze zaten al een tijdje achter de schermen in het park) Er zijn sinds een paar maanden ook een aantal mensen die speciaal over de beplanting gaan, en nu begin je resultaat te zien. Bij de kippen is vandaag gesnoeid, en in een keer ziet het er totaal anders uit. Op een aantal plaatsen (kinderboerderij, parkietenvlucht) is er ook nieuw gras ingezaaid en zijn de dieren tijdelijk apart gehouden, zodat er nu een groen grasmatje ligt ipv blubberzooi.
Leuk....ik ben vooral benieuwd wanneer de pinguins komen
Ik ben vooral waar ze vandaan komen...aangezien NOP nog steeds geen NVD (en geen EAZA?) lid is. En de in Europa gehouden pinguinsoorten zijn allemaal EEP-ers. Dat zal dus wel particuliere aanschaf zijn. Ik heb al vermoedens van waar...