Parijs

Zoosite forum - Parijs

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 18, 2012, 06:56:13 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Dierentuinen
| |-+  Zoos in Europa
| | |-+  Frankrijk
| | | |-+  Parijs
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: Parijs  (gelezen 1053 keer)
Adriaan
Zoo Freak!

Elke dierentuin moet je gezien hebben!!!

« Gepost op: december 05, 2008, 11:44:43 am »

In Januari hoop ik een weekendje naar Parijs te gaan.
Is Parc zoologique de Vincennes eigenlijk nog open?
Ik ben er 2 jaar geleden geweest toen was tie al heel erg leeg dus ik ben benieuwd of ik er nog heen kan..
theoo
Zoo Freak!

« Reageer #1 Gepost op: december 05, 2008, 12:17:35 pm »

Hij is dan gesloten.
Will
Zoo Freak!

Noir desir / Svarta änkan

PBase
« Reageer #2 Gepost op: december 05, 2008, 04:18:29 pm »

ergens eind november (28ste of 30ste geloof ik) was de laatste dag voor vincennes.
/// If we´re all gods children, what is so special about Jezus? /// Science has proof without any certainty. Creationists have certainty without any proof ///
Foto's
Zoeff
Zoo Freak!

Mede-oprichter van Zoosite

« Reageer #3 Gepost op: december 30, 2008, 06:34:37 pm »

Zijn er in Parijs zelf nog andere dierentuin instellingen op de Menagerie na?
Ik kom niet verder dan 2 aquariums.
Flipje
Zoo Freak!

Tip van de week; verheug je op het voorjaar!

« Reageer #4 Gepost op: december 30, 2008, 07:20:16 pm »

Krijg nou wat!! Je gaat toch naar Parijs voor andere dingen dan een duffe zoo!! Of is de Place de la Concorde, Notre Dame, de Toren, Sacre Coure hupseplups niet meer in, desgewenst de vele louche nachtclubs.... Pffff, ik word oud. Ik maar denken dat de Moulin Rouge een hit was in Parijs.  :( :( :( De jeugd is verloederd zeg ik je. Parijs is nachtclubs bezoeken, en geen zoos, JA !!!!
Bully Zoosite Religion.... wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd in de stront.
Svenneke
Administrator
Zoo GOD

Source of Life
« Reageer #5 Gepost op: december 30, 2008, 07:48:55 pm »

parijs zelf is meer dan voorzien met menagerie, porte doree en de trocadero.
en misschien ooit nog terug vincennes.

omgeving parijs zit nog wel een en ander he.
thoiry, sea life, vincennes
Tomistoma schlegeli(Onechte gaviaal)
1 van de soorten in de South East Asia campaign van EAZA
http://www.zoosite.nl/site/campagne/eaza2012
Zoeff
Zoo Freak!

« Reageer #6 Gepost op: december 30, 2008, 07:52:57 pm »

Krijg nou wat!! Je gaat toch naar Parijs voor andere dingen dan een duffe zoo!! Of is de Place de la Concorde, Notre Dame, de Toren, Sacre Coure hupseplups niet meer in, desgewenst de vele louche nachtclubs.... Pffff, ik word oud. Ik maar denken dat de Moulin Rouge een hit was in Parijs.  :( :( :( De jeugd is verloederd zeg ik je. Parijs is nachtclubs bezoeken, en geen zoos, JA !!!!
Ben 24....das oud zat om je niet meer als "jeugd" te gedragen.. ;)
Ik ben een keer met svenneke naar parijs geweest en werden meteen aangehouden en gefouilleerd op straat..Dus ik durf niet meer naar louche nachtclubs...
Flipje
Zoo Freak!

Tip van de week; verheug je op het voorjaar!

« Reageer #7 Gepost op: december 30, 2008, 08:05:26 pm »

Ben 24....das oud zat om je niet meer als "jeugd" te gedragen.. ;)
Ik ben een keer met svenneke naar parijs geweest en werden meteen aangehouden en gefouilleerd op straat..Dus ik durf niet meer naar louche nachtclubs...

Snap ik volledig met jullie uiterlijk.. in mij zien ze geen gevaar. En dat terwijl de gasten waar ik meestal feestjes vier, goed zijn voor meer dan 100 jaar bak!! Haha, op een vliegveld of rechtbank, waar fouilleren en een metaaldetector standaard is, stapt er altijd iemand achter me om me er langs te duwen, om je rot te lachen. Ik zal eens een keer testen hoever IK kan komen op Schiphol... uh, in casu Charles de Gaulle Airport.als ik weer naar de Moulin ga ;-)
Parijs heeft toch ook iets te maken met veel te veel wijn drinken? Dan ga ik zeker weer eens gauw!!
Bully Zoosite Religion.... wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd in de stront.
Adriaan
Zoo Freak!

« Reageer #8 Gepost op: december 30, 2008, 09:51:13 pm »

Waar een simpel oproepje wel niet toe kan leiden ;)
Zoeff
Zoo Freak!

« Reageer #9 Gepost op: december 31, 2008, 03:52:29 pm »

Citaat
trocadero
Is dat wat? Van de site word je niet veel wijzer...
jurggie
Zoo Freak!

hey, i'm the worlds greatest

dierentuinforum (DFLAZ)
« Reageer #10 Gepost op: januari 01, 2009, 12:46:38 pm »

Als je de menagerie bezoekt spring dan ook ineens het museum voor natuurwetenschappen binnen, en bezoek dan vooral de afdeling met uitgestorven diersoorten, daar staan in een gallerij atlasleeuwen, quagga, blauwbok, rode gazelle, reuzenalk, ...
Geeft een speciaal gevoel te weten dat alles wat daar staat er niet meer rondloopt op deze aarde.
For he today that shads his blood with me shall be my brother!
Svenneke
Administrator
Zoo GOD

Source of Life
« Reageer #11 Gepost op: januari 01, 2009, 06:06:16 pm »

Is dat wat? Van de site word je niet veel wijzer...

ben er zelf nog niet geweest, maar ken toevallig de kerel die het bouwproject geleid heeft
(let wel, dit is niet de architect, maar gewoon de man die alles in goede banen moet leiden)

volgens hem is het knap om te zien, maar het is eigenlijk veel te duur voor wat je maar te zien krijgt.
Tomistoma schlegeli(Onechte gaviaal)
1 van de soorten in de South East Asia campaign van EAZA
http://www.zoosite.nl/site/campagne/eaza2012
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #12 Gepost op: januari 01, 2009, 09:39:58 pm »

Uitgaan en zuipen kan ik hier in nederland ook wel ;) Je slaat het louvre, le centre pompidou, en de champs d'elysees over. Ik zou zeker weten naar parijs gaan om zoo's te bezoeken, plus de rest van de stad bekijken, plus een uitstapje naar versailles. Maar is datgene wat parijs heeft op zoogebied de moeite waard, of is dat eerder leuk om even te bezoeken als je een middagje niks te doen hebt?
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Adriaan
Zoo Freak!

« Reageer #13 Gepost op: januari 01, 2009, 09:44:38 pm »

. Maar is datgene wat parijs heeft op zoogebied de moeite waard, of is dat eerder leuk om even te bezoeken als je een middagje niks te doen hebt?

Het is komt niet in de buurt van de top zoals bijv Berlijn of Praag, maar ik vind bijde tuinen aardig boeiend. Vooral de menegarie, het is net of je 100 terug gaat in de tijd, echt gweldig :)
Johnny
Zoo GOD

« Reageer #14 Gepost op: januari 01, 2009, 09:50:35 pm »

Hmmm, alhoewel ik een liefhebber ben van dierentuingeschiedenis, ben ik er niet zo'n fan van om te zien dat dieren nog net zo gehuisvest zijn als 100 jaar terug. Neem dus aan dat je dat niet bedoelde ;)
Turf, jenever en achterdocht; daaruit heeft God de trotse drenthen gewrocht
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Parijs - Theme by Mustang Forums