|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenneke
Administrator
Zoo GOD

|
 |
« Reageer #35 Gepost op: februari 19, 2010, 12:25:03 am » |
|
Alleen de naam is fictief he Hoeveel soorten heb je nu in totaal sven? Volgens mij idd genoeg om een zoo te beginnen als ik dat zo allemaal lees 
tja, werkgewijs komt er al eens wat binnen dat daarna weer vertrekt he. maar qua vaste bewoners hebben we op dit moment: - 5 soorten slangen - 3 soorten schildpadden - 3 soorten hagedissen - 2 soorten amfibieen - 3 soorten knaagdieren - 1 soort insekteneters (de witbuikegels) - 2 katten - 5 soorten vissen (haaienei meegerekend) - 3 soorten garnalen (waarvan 1 zoetwater) - 3 soorten heremietkreeften (1 land, 2 zee) Me dunkt dat het dat zo een beetje is. Overal waar nodig, de correcte documenten en ontheffingen uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenneke
Administrator
Zoo GOD

|
 |
« Reageer #39 Gepost op: maart 20, 2010, 12:17:41 am » |
|
Afgelopen week mijn 2 kameleons verloren: mannetje door een stom ongeluk en een weekje later het vrouwtje door legnood.  Erg jammer, want ze waren toch zo een beetje mijn favorieten. (krijg je met dieren die uit je hand eten) leuker nieuws: vandaag weer enkele nieuwe, vaste bewoners opgehaald. een koppeltje phelsuma standingii. wat mij betreft de mooiste grote phelsuma soort. De komende dagen zullen er ook nog een paar phelsuma madagascariensis en pijlgifkikkers komen. maar die zijn voor een dierentuin bestemd en zijn dus enkel op doorreis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|