Zoosite forum - Vogelpark Munster

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
mei 18, 2012, 06:07:22 am

Index Help Inloggen Registreren
+  Zoosite forum
|-+  Community
| |-+  Fictieve zoo's
| | |-+  Vogelpark Munster
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Vogelpark Munster  (gelezen 3854 keer)
jurggie
Zoo Freak!

hey, i'm the worlds greatest

dierentuinforum (DFLAZ)
« Reageer #15 Gepost op: februari 11, 2008, 07:44:22 pm »

maar in die kleine voliere kunnen toch best nog wat amadines en andere australische vogeltjes bij. Diamantduifjes   ;)
ja, heb ik ook gezegd, verdubbeling van het aantal vogelsoorten lijkt me echt geen probleem
For he today that shads his blood with me shall be my brother!
kelpgoose
Zoo Liefhebber

« Reageer #16 Gepost op: februari 13, 2008, 12:02:11 am »

amai wa een triestig parkske wat ikn zeker niet gaa bezoeken
vraag hebben de kramsvogels hun tenen nog aangezien ze samen met ara en kekatoe zitten
en waar blihjven de intresante vogels oa ooievaars ibissen flamingos pelikaanen neushoorn vogels reigers steltlopers sterns wevers widas hokkos en eens intresante eenden (harlekijn ,ijs,konings eider,stellers eider,enz)

en hpelijk doet walsrode je geen proces aan want het logo is precies het zelfde
Dragonlady
Admin
Administrator
Zoo Freak!

A clean house is a sign of a broken computer

Davinia.nl
« Reageer #17 Gepost op: februari 13, 2008, 02:37:27 pm »

Hmmm, en het zoosite logo is ook al zonder toestemming gebruikt  ::)
Dino_amusement
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #18 Gepost op: februari 13, 2008, 03:59:11 pm »

(harlekijn ,ijs,konings eider,stellers eider,enz)

Konings eider hebben we al. En de kaketoe en ara's zitten niet in een groot verblijf, maar er zit gaas tussen :)
michaelfan
Zoo Freak!

Michaelfan's Picasa
« Reageer #19 Gepost op: februari 13, 2008, 06:35:41 pm »

amai wa een triestig parkske wat ikn zeker niet gaa bezoeken
vraag hebben de kramsvogels hun tenen nog aangezien ze samen met ara en kekatoe zitten
en waar blihjven de intresante vogels oa ooievaars ibissen flamingos pelikaanen neushoorn vogels reigers steltlopers sterns wevers widas hokkos en eens intresante eenden (harlekijn ,ijs,konings eider,stellers eider,enz)

dit is een fictie dierentuin he  ;)
Dino_amusement
Zoo Bezoeker
**

« Reageer #20 Gepost op: april 29, 2008, 01:04:37 am »

Aangezien ik een klein foutje heb gemaakt ben ik een aantal jaar van dit park kwijtgeraakt, daarom begin ik nu weer vanaf jaar 9. Dat vind ik ook niet erg, omdat ik  al niet erg tevreden was over de kamelenstal (te groot voor het park)

Jaar 9

Geld sparen was het motto van dit jaar. Het park was in de zomerdagen steeds goed gevuld, en dat hadden we nodig. De laatste plannen zijn uitgewerkt, en we zijn begonnen aan de grote uitbreiding van jaar 10.

Jaar 10

Een groot jubileum voor het park. De uitbreiding (die met pasen klaar moest zijn) liet iets langer op zich wachten. Dit bracht weinig problemen en met hemelvaart konden de bezoekers eindelijk genieten van de nieuwe uitbreiding, namelijk: Kamelen.

Aan een nieuw aangelegd pad hebben ze een verdiept veldje gekregen, waardoor ze goed te zien zijn.

Ook is er in de buurt van de kamelen een verhard terrein gekomen. Hier komt in de zomermaanden een poffertjeskraam.

Jaar 11

Na een drukke zomer het afgelopen jaar zijn we verder gegaan met de plannen voor een nieuwe vogelroute. Het idee daarachter is dat je de vogels tegenkomt op de plaats waar ze horen, namelijk in het bos. Maar uiteindelijk is het ook de bedoeling dat vogels die je hier niet ziet ook op deze route zult zien.

De route zal uiteindelijk bestaan uit meerdere rondjes, waarvan de eerste nu is aangelegd. Deze begint bij een nieuwe in/uitgang van de kinderboerderij. De vogels die in de eerste voliere zitten, komen uit het gebouwtje wat naast de kinderboerderij staat. De vogels die daar nog inzitten gaan daar binnenkort weg, wat er met het gebouw gebeurd is nog niet bekend.

Tot ziens

Vragen over de collectie mag je altijd stellen.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »

SMF 2.0.1 | SMF © 2011, Simple Machines
Zoosite forum, Vogelpark Munster - Theme by Mustang Forums