Aangezien ik een klein foutje heb gemaakt ben ik een aantal jaar van dit park kwijtgeraakt, daarom begin ik nu weer vanaf jaar 9. Dat vind ik ook niet erg, omdat ik al niet erg tevreden was over de kamelenstal (te groot voor het park)
Jaar 9Geld sparen was het motto van dit jaar. Het park was in de zomerdagen steeds goed gevuld, en dat hadden we nodig. De laatste plannen zijn uitgewerkt, en we zijn begonnen aan de grote uitbreiding van jaar 10.
Jaar 10Een groot jubileum voor het park. De uitbreiding (die met pasen klaar moest zijn) liet iets langer op zich wachten. Dit bracht weinig problemen en met hemelvaart konden de bezoekers eindelijk genieten van de nieuwe uitbreiding, namelijk: Kamelen.

Aan een nieuw aangelegd pad hebben ze een verdiept veldje gekregen, waardoor ze goed te zien zijn.
Ook is er in de buurt van de kamelen een verhard terrein gekomen. Hier komt in de zomermaanden een poffertjeskraam.
Jaar 11Na een drukke zomer het afgelopen jaar zijn we verder gegaan met de plannen voor een nieuwe vogelroute. Het idee daarachter is dat je de vogels tegenkomt op de plaats waar ze horen, namelijk in het bos. Maar uiteindelijk is het ook de bedoeling dat vogels die je hier niet ziet ook op deze route zult zien.

De route zal uiteindelijk bestaan uit meerdere rondjes, waarvan de eerste nu is aangelegd. Deze begint bij een nieuwe in/uitgang van de kinderboerderij. De vogels die in de eerste voliere zitten, komen uit het gebouwtje wat naast de kinderboerderij staat. De vogels die daar nog inzitten gaan daar binnenkort weg, wat er met het gebouw gebeurd is nog niet bekend.
Tot ziensVragen over de collectie mag je altijd stellen.